י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

המהפכה של טראמפ והרווח שלכם

האמריקאים בחרו את טראמפ לנשיאות. הכלכלה האמריקאית בצמיחה, וגם לישראלים יש הזדמנות להרוויח

המהפכה של טראמפ והרווח שלכם
טראמפ צילום: רויטרס

מצידו השני של האוקינוס האטלנטי, הודיע הבנק הפדרלי על עליית ריבית, תוך כוונה מוצהרת להמשיך במגמה, ואף להגבירה במהלך השנה הקרובה. האם זה האות לכך שאמריקה השלימה עם בחירתו של טראמפ? מוקדם לומר, אך נראה כי המהפך השלטוני בארצות הברית, ובחירתו של אייל הנדל”ן הססגוני לנשיא מסמלת דווקא כיוון חדש ומעניין למעצמה הכלכלית. בכתבה בערוץ CNBC קובע הפרשן הכלכלי Jay Yarow כי בחירת טראמפ לנשיא ארצות הברית עשויה להיות טובה מאד לכלכלתה.

רועי מרציאנו, שותף מנהל בחברת CITYR השקעות בנדל"ן בארה"ב, מציין נראה כי המהפך השלטוני בארצות הברית, ובחירתו של אייל הנדל”ן הססגוני לנשיא, מסמלת דווקא כיוון חדש ומעניין למעצמה הכלכלית. מרציאנו מוסיף כי לאחר שאבק ההכפשות ישקע, יחליף את הדמגוגיה הצורך לפעול, והאידאלוגיה של הנשיא הנבחר תבוא לידי ביטוי ותכלול את הפחתת המס על החברות, הגברת ההשקעה בתשתיות ושיפור במאזן המסחרי מול העולם. כל אלה כיוונים אשר השפעתם הישירה היא חיזוק התעסוקה.

שיפור בתעסוקה משפיע מיידית גם על שוק הנדל”ן, ובארצות הברית, בה רבים מעדיפים מגורים בשכירות על פני רכישת דירה, שוק השכירות צפוי להיות הניהנה המרכזי. המשמעות למשקיעים היא שבהשקעות נכונות הם עשויים להרוויח יותר מבעבר.

אורי פריש, שותף מנהל בחברת סיטיאר- השקעות בנדל"ן בארה"ב, מוסיף כי הון רב ממשיך לזרום להשקעות בנדל”ן מניב בארצות הברית. למשקיעים מומלץ לשמור עין פקוחה לעבר השפעת העלייה בשער הריבית, אך נראה ששיאים נוספים ישברו בשנה הקרובה, כשמשקיעים ישראלים נוספים יהפכו לבעליהם של נכסים מניבים בארצות הברית.

דונאלד טראמפ ארצות הברית נדל"ן בארה"ב CITYR

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד