ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024

יוסטון - We don’t have a problem

תחזית אופטימית לשוק הדיור ביוסטון , למרות הסופות הקשות, העיר ממשיכה לצמוח • סוד הקסם הוא דיור בר השגה

יוסטון - We don’t have a problem
הוריקן אירמה צילום: pixsabay

במהלך סופת הארווי וסופת אירמה, ניזוקו כ-1.8 מיליון בתים ביוסטון ונגרמו הפסדים לא מבוטחים בהיקף של כ-57 מיליארד דולר, על פי חברת CoreLogic Inc.. בעלי בתים ללא ביטוח מפני הצפות נמצאים במצב של ייאוש ומרביתם מעוניינים למכור את נכסיהם. את הדברים מביא אורי פריש, שותף מנהל בחברת סיטי אר- השקעות נדל"ן בארצות הברית.

יש תושבים המחזיקים בביטוח מפני הצפות עדיין לא יודעים את הסכום שיקבלו על ההפסדים שלהם- המפתח להחלטה האם למכור. משקיעים רבים רואים הנעשה ומבינים כי קיימת הזדמנות ברכישת בתים פרטיים שניזוקו בהצפות ביוסטון.

רועי מרציאנו, שותף מנהל בחברת CITYR מוסיף כי זה הזמן של המשקיעים להוציא פנקסי צ’קים, לרכוש את הבתים, לשפץ אותם ולהשכיר אותם או למכור במחיר כפול ואפילו יותר. הזדמנויות אלה הן מהסוג שלעיתים קרובות משתלמות. כך לדוגמא, משקיעים שרכשו משרדים בניו יורק בשנת 1970 כאשר היא הייתה קרובה לפשיטת רגל, עשו עסקה מצוינת. מעבר לכך, משקיעים שרכשו בתים לאחר המשבר הפיננסי ב-2008 הם בעלי רווחים פוטנציאליים עצומים.

מארק בניוף, מייסד ושותף של חברת Salesforce.com טוען שרכישת בתים שהוצפו זה הדבר הגדול הבא, “זה ממש כמו משבר הדיור, כשהמוסדיים רכשו נכסים שאף אחד לא רצה”. בנוסף טוען בניוף שהזדמנות ההשקעה הזו תורמת לתושבי יוסטון ולבניית העיר מחדש.

אורי פריש מוסיף כי  נקודת האור של יוסטון הוא הדיור בר השגה אשר  נמצא בתנופה תמידית בעיר. עיריית יוסטון משקיעה משאבים רבים בפיתוח דיור בר השגה כדוגמת החזר כספי ליזמים. כמו כן, היא מבצעת השקעה בתשתיות- הגדלת נתיבים, בנייה על קרקעות והקמת בתי ספר. דוגמאות לתוכניות המבוצעות על ידי העירייה- LARA, TIRZ , DPC. פעולות אלה בעידוד העירייה והממשלה מחזקות את יתרון ההשקעה ביוסטון וגורמות לה להיות יעד השקעה יוצא דופן.

דיור בר השגה יוסטון CITYR הוריקן אירמה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד