כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

סיגל טיפוח ואסתטיקה: טיפוח חרדי זה סיגל

"‏סיגל טיפוח ואסתטיקה" זה עסק שהפך למוביל בתחום הטיפוח בעולם החרדי. שלחנו את הנציגה שלנו שחזרה מטיפול פנים , לייזר , מניקור ופדיקור שמחה וזוהרת

סיגל טיפוח ואסתטיקה: טיפוח חרדי זה סיגל
קוסמטיקה צילום: pixsabay

העולם החרדי צועד קדימה בנושאי הלייף סטייל והטיפוח. אחת הנציגות המשמעותיות בתחום היא סיגל סופר שמנהלת כבר ארבע שנים, בכיסופים 801 בקניון רמות ירושלים, עסק שהוא אימפריה בתחומו: "סיגל טיפוח ואסתטיקה". מלבד טיפולי הפנים, מניקור פדיקור, ניתן לקבל גם גבות בשיטת השערה וטיפולי אלקטרופורציה, טיפול שעווה לפי  שיטת מיוחדת, כלומר: הסרת שיער לפנים ללא גילוח.

במקום תזכו ליהנות גם משלל  מסאז'ים וכל טיפולי הציפורניים: בנייה, לק ג׳ל, אפילו איפור ערב וכלות.  במקום יש נקודת מכירה למוצרי טיפוח של חוה זינגבויים. מספרת סיגל: "הבאנו לעולם החרדי את מכשיר הלייזר smax ‏, להסרת שיער פנים ללא גילוח וללא כאב. אנו מתמקצעות גם בשימוש בלייזר קרח להסרת שיער ללא כאב כשידית קרח עובדת על כל גווני העור והשיער.

‏בתחום טיפולי הפנים, אנו מבצעות טיפולים עמוקים וחדשניים במכשור מתקדם. בקרוב נפתח מקצה  שיעורים/קורסים לקוסמטיקה ‏ולק ג'ל, טיפולי שעווה, עיצוב גבות ואיפור ערב וכלות. אנו מקפידות ליצור תוצרים מושלמים ולקוחה עוזבת את המקום רק אחרי שתרגיש בשיאה.
הכל תמיד באווירה ביתית חמה ואנושית".

הנציגה ששלחנו חזרה בהתלהבות רבה ודיווחה על רמה מקצועית מהשורה הראשונה בישראל. היא שוחחה עם מספר מתבגרות שסבלו מאקנה. לדבריה, יש במקום מסלול התמחות  מיוחד להבהרה וטיפול בקמטים ללא הזרקות.

 המקום מיועד לנשים בלבד ומתאים לכולן. זוהי חנות מוצנעת ואינטימית.

סיגל סופר מרחיבה: "יש לנו מגוון טיפולים עצום. ‏אנו עובדות בשיטת המיקרו בליידינג לעיצוב גבה. זו טכניקה מתקדמת  על פי שיטת השערה על מנת להשיג מראה של גבות מושלמות ומתאימות לפני הלקוחה. ‏אני אוהבת נשים, הכי חשוב לי זה להוציא את האישה שמחה ומרגישה בשיאה. אנו משקיעות שעות רבות בשבוע בצבירת ידע, מטפחות את העובדות שנמצאות בבית העסק מיום הקמתו. השקענו בשיפוץ נרחב לפני שלושה חודשים. העסק נקי ומסודר ורמת הבטיחות וההיגיינה בשיאה. כל האבזור בחנות עובר ניקוי בסטרליזטור".

רוצים ליצור אתנו קשר?

רח' כיסופים 801 קניון רמות ירושלים.

טלפון לקביעת תורים: 02-5366388.

פייסבוק: https://www.facebook.com/profile.php?id=100007088267299

אינסטגרם: https://www.instagram.com/invites/contact/?i=6crzb4ranu0h&utm_content=1ubt1jb

טיפוח ויופי טיפוח לפי הלכה סיגל סופר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד