י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
פחות מחצי יממה

בעקבות הפרסום ב'בחדרי' - הגנב השיב את הכסף והתנצל

פחות מחצי יממה לאחר פרסום וידאו בו נראה תושב בני ברק מחטט וגונב כסף מתלמידי ישיבת פוניבז', בני משפחתו השיבו את הכסף והסבירו כי מדובר בקלפטומן

בעקבות הפרסום ב'בחדרי' - הגנב השיב את הכסף והתנצל
קלפטומן בישיבת פוניבז' צילום: צילום מסך

אתמול (ראשון) פורסם כאן ב'בחדרי חרדים' תיעוד וידאו של אדם במסדרונות ישיבת פוניבז' בבני ברק, שמחטט בכיסי החליפות של תלמידי הישיבה וגונב משם כספים.

בעקבות התיעוד שפורסם, בני משפחתו של הגנב זיהו אותו ופנו לאחד ממנהלי הישיבה, והסבירו כי מדובר באדם קלפטומן, הפרעה המאופיינת בחוסר יכולת נשנה להתנגד לדחף לגנוב. במקביל, פנו ל'בחדרי חרדים' וביקשו למחוק את תיעוד הוידאו.

הבחורים שנגנב מהם הכסף, פנו למשרדי הנהלת הישיבה, שם הופתעו לגלות כי הגנב הוא לא אחר מאשר אדם לבוש כחרדי לכל דבר ועניין. בתיעוד ניתן להבחין באדם כשהוא מחטט בכיסי החליפות, מפסיק כאשר מישהו מתלמידי הישיבה חולף על ידו וחוזר חלילה. 

לאחר שסיים לחטט בטור הראשון, עבר לטור השני, שם הוא נצפה מכניס את ידיו לכיסים של החליפות התלויות, ושולף משם דברים שונים.

בני המשפחה הפקידו בידי אחד ממנהלי הישיבה את הכסף שנגנב מחליפות הבחורים, למעלה מ-1,500 ש"ח, וכן מכתב התנצלות בפני התלמידים שהכספים נגנבו מהם. כפי שפרסמנו אתמול, כבר ביום חמישי האחרון הוגשה במשטרת בני ברק תלונה על ידי אחד מתלמידי הישיבה שסכום כסף נגנב ממנו, והמשטרה פתחה בחקירה.

ישיבת פוניבז מכתב התנצלות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד