י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

"כמו בחו"ל, גם בישראל החרדים יכולים להוביל ויובילו את שוק הנדל"ן"

איש העסקים ויזם 'וועידת צמרת – וועידת הנדל"ן והעסקים החרדית' דוד מרגליות נערך לאירוע הנדל"ן החשוב של הציבור החרדי שייערך ביום שלישי, ומספר על שאיפתו להביא את עולם הנדל"ן החרדי למקומו הראוי, גם מבחינה ציבורית וגם מהזוית עסקית

"כמו בחו"ל, גם בישראל החרדים יכולים להוביל ויובילו את שוק הנדל"ן"
ועידת צמרת צילום: יח"צ

חריש או כסיף? מחירי הדירות עולים או ירידה במספר הדירות שנמכרו? נושאים אלה ועוד רבים אחרים יעסיקו את מאות באי וועידת צמרת השניה, הוועידה לנדל"ן ועסקים החרדית שתתכנס ביום שלישי השבוע במרכז הכנסים המפואר 'הדר סיטי טאואר' ברמת גן. מאות קבלנים, אנשי עסקים, יזמים, מתווכים ועסקנים בתחום הדיור כבר אישרו את השתתפותם בוועידה היוקרתית.

לצד פוליטיקאים בכירים בהם שר הפנים ויו"ר ש"ס הרב אריה דרעי וח"כ הרב יעקב אשר, ישתתפו גם בכירי תחום הנדל"ן בישראל החל ממנכ"ל משרד השיכון, דרך מנהל רשות מקרקעי ישראל, ראש מטה הדיור הלאומי, משקיעי נדל"ן וקבלנים בכירים.

לקראת הוועידה היוקרתית שתיערך בסגנון וועידות הנדל"ן הבינלאומיות, ישבנו לשיחה עם יזמי הועידה המפיקים דוד מרגליות וארי פריד מחברת 'יעדים – ניהול פרוייקטים והפקות' – המעניקה שירות ייחודי לחברות הגדולות במשק. בין התיאומים עם לשכות הבכירים וסגירת הפרטים האחרונים של האירוע, שמענו על ההכנות, על התוכן של הוועידה ואיך מביאים את כל הצמרת הכלכלית של המגזר העסקי החרדי תחת קורת גג אחת.

להרשמה ורכישת כרטיסים לועידה:

דוד מרגליות נואם בכנס • קרדיט: יח"צ

אחרי ההצלחה האדירה של הוועידה הקודמת, למה יש צורך בוועידה נוספת?

"וועידת צמרת, היא וועידת הנדל"ן והעסקים החשובה והמשפיעה בציבור החרדי. אכן, את ההשפעה וההצלחה שהיתה לוועידה הראשונה ראינו במוחש ואנחנו עדיין רואים את תוצאותיה בשטח. ההשתתפות של בכירים כמו שר השיכון דאז יואב גלנט וח"כ הרב מאיר פרוש, עזרה לקדם דברים דחופים לטובת כלל הציבור החרדי.

"לצד דברים גדולים וחשובים שקודמו במהלך השנה החולפת, קיימים עדיין אתגרים גדולים בתחום הדיור והנדל"ן שמעסיקים וכואבים לציבור החרדי בכל הארץ".

כלומר, הוועידה תתמקד בפתרון מצוקת הדיור החרדית?

"לוועידת צמרת יש שתי מטרות מרכזיות: מציאת דרכי התמודדות עם בעיות הנדל"ן והדיור שמעסיקות את הציבור החרדי, ומטרה נוספת שהיא לא פחות חשובה לאגד את כל העוסקים בתחומי הנדל"ן תחת קורת גג אחת, להעניק הזדמנויות נטוורקינג נדירות ומפגשים עסקיים שלא קורים כל יום. כאשר נמצאים כל "המי ומי" של תעשיית הנדל"ן החרדית במקום אחד זה משקף את הכוח הכלכלי העצום של המגזר ומרכז עסקאות נדל"ן בהיקפים גדולים. הגיע הזמן שאנשי העסקים החרדים יעברו לקדמת הבמה וכמו בחו"ל, גם בישראל החרדים יכולים להוביל את שוק הנדל"ן". יש לזכור כי אנשי העסקים הגדולים במגזר החרדי נמנים ברובם הגדול על ענף הנדל"ן, וקהל מוזמנים זה משקף את הצמרת הכלכלית במגזר החרדי.

תוכל לשתף קצת מסדר היום של הוועידה?

"יתקיימו פאנלים בנושאים שונים בהם ישתתפו כאמור גורמים משפיעים מאוד בתחום הנדל"ן ביניהם שר הפנים אריה דרעי, עדיאל שמרון מנהל רשות מקרקעי ישראל, חיים מסילתי יו"ר לשכת שמאי המקרקעין, שר השיכון לשעבר יצחק הרצוג יו"ר הסוכנות היהודית, זאב בילסקי ראש מטה הדיור הלאומי, בנימין דרייפוס מנכ"ל משרד הבינוי והשיכון,  חיים אביטן יו"ר הרשות להתחדשות עירונית לצד מומחים, אישי ציבור, בנקאים, יזמים וקבלנים מובילים.

להרשמה ורכישת כרטיסים לועידה:

"סדר היום של הוועידה יהיה מגוון ומקיף, במטרה ליצור שיח אפקטיבי של מקבלי החלטות, אנשי עסקים ובכירים במשק. הנאומים בוועידה יעסקו באתגרים ובנושאים שבלב ענף הנדל"ן המשפיעים על השוק ועל כל הפעילים בו. המושבים שיתקיימו לאורך הוועידה יעסקו בין השאר בנושאי מימון וליווי פרויקטים, תכנון, התחדשות עירונית, נדל"ן בישראל ובחו"ל, פאנלים מיוחד אודות מגמות בנדל"ן הישראלי וכן עיסוק במאפייני הערים החרדיות הוותיקות והערים החדשות.

לסיכומו של דבר: מה הציפייה שלכם מוועידת צמרת השניה?

"השאיפה שלנו היא בראש ובראשונה לייצר שיח ציבורי אפקטיבי על הנושאים הבוערים שעל הפרק. אם גדולי ישראל רוצים שתהיה בניה מוזלת לציבור האברכים בערים חדשות כמו כסיף, אז תפקידנו הוא להעלות את הנושא לדיון. וכן גם בשאר הנושאים החשובים. ובנוסף, לאחר שהצלחנו להביא לוועידה את טובי אנשי העסקים והדמויות הקובעות בתחום, אנו צופים שיהיו מפגשים רבי משמעות וייסגרו עסקאות ושתופי פעולה שיובילו לצמיחת עולם הנדל"ן החרדי".

להרשמה ורכישת כרטיסים לועידה:

ועידת צמרת נדל''ן חרדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד