ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024
בנו של הדיין

בשכונת רמות: החוקרים איתרו מעבדת סמים

שני תושבי שכונת רמות פולין הירושלמית, נעצרו לאחר שבמקלט ביתו של אחד מהם אותרה מעבדת סמים • אחד החשודים הוא בנו של דיין שפרש

בשכונת רמות: החוקרים איתרו מעבדת סמים
דוברות המשטרה

בעקבות מידע מודיעיני, חוקרי ימ"ר ירושלים הגיעו אתמול (ראשון) לבתיהם של שני תושבי שכונת רמות פולין בירושלים, עיכבו אותם וערכו חיפוש בבתיהם. החשד: גידול וסחר בסמים.

מהפרטים שהגיעו ל'בחדרי חרדים' עולה, כי בחיפוש שנערך בביתו של ד' בן 46, לא אותר דבר חשוד. בחיפוש שנערך בביתו של החשוד השני, ג' בן ה-34, אותרה כמות קטנה מאוד של סמים, כ-13 גרם. החוקרים שבידיהם היה מידע מודיעיני, לא התייאשו.

החוקרים ביקשו מג' את המפתחות למקלט הבניין, אך לאחר שלא נענה להם, פרצו החוקרים את דלת הכניסה למקלט שם איתרו את מבוקשם - כ-36 שתילי סם. שני החשודים נעצרו ונלקחו לחקירה במשרדי הימ"ר בירושלים.

אמנם בביתו של ג' אותרו 13 גרם של סמים, אך חוקרת המשטרה רס"ר שרה אלחדד אמרה כי "לא בגלל עניין הסמים שנתפסו בביתו אנחנו פה" וביקשה היום מבית המשפט להאריך את מעצרם של השניים בשמונה ימים, בחשד לגידול וסחר בסמים, וכן איומים.

אחד החשודים, ד', שבביתו לא אותר דבר חשוד, הוא בנו של דיין מוכר שפרש לפני מספר שנים לגמלאות ומאז עושה לביתו.

ג', שבמקלט הבניין בו הוא מתגורר אותרה מעבדת הסמים, הציג לחוקרי המשטרה חוזה, שאדם שלישי שכר את המקלט, והוא כלל אינו נמצא ברשותו. לשאלת פרקליטו עו"ד שלום בן שבת, אישרה החוקרת שבכוונתם לזמן את השוכר לחקירה, אולם זה טרם נעשה.

מהי כמות הסמים שנמצאו במקלט? מהפרטים שהגיעו ל'בחדרי חרדים' עולה, כי חוקרת המשטרה אמרה בדיון בפני השופטת כי מדובר ב"כמות גדולה, מספר רב של שתילים". לדברי ג', שמע את החוקרים מדברים ביניהם ואומרים כי במקלט אותרו "9 שתילים בוגרים ו-27 תינוקות".

עו"ד שלום בן שבת ועו"ד רועי אטיאס, פרקליטם של שני החשודים, קבל על כך שבחיפוש בביתו של ג' וכן במקלט היה ללא צו, בניגוד לחיפוש בביתו של ד'. לדבריו, החשודים הכחישו שגידלו סמים, ומפתח המקלט לא היה לכאורה ברשותו של ג'. "במסגרת אותו חיפוש הוועד בית של הבניין הגיע ליחידה החוקרת והעביר להם חוזה שכירות של אדם צד ג' ששכר מועד הבית את המקלט באופן ספציפי", אולם עד למועד הדיון, השוכר לא נחקר.

השופטת מיכל שרביט ציינה, כי חומר החקירה "מגלה חשד סביר בעוצמה הנדרשת בשלב זה", והאריכה את מעצרם של השניים עד ליום חמישי, תוך שהיא מציינת כי הגבילה את ימי המעצר כדי "לקיים ביקורת שיפוטית על מנת לבחון את טיב החשד הסביר ביחס לכל אחד מהמשיבים".

מעבדת סמים רמות פולין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד