כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024

איש קבע בצה"ל מכר נשקים ו-2000 כדורי לערבים

כתב אישום הוגש היום נגד שני תושבי הכפר עראה שבצפון החשודים שסחרו בנשק ותחמושת עם איש קבע וחייל בשירות סדיר

איש קבע בצה"ל מכר נשקים ו-2000 כדורי לערבים
משטרת ישראל

פרקליטות מחוז חיפה- פלילי, הגישה היום (שני) לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום כנגד שני נאשמים תושבי ערערה שבאזור ואדי עארה, בגין עבירות בנשק - רכישת והחזקת נשק ותחמושת וכן ירי מנשק חם ועבירות נוספות. זאת לאחר שרכשו מאיש קבע וחייל בסדיר מאג"ים, רובה M-16 וארגזי תחמושת.

מעובדות כתב האישום שהוגש באמצעות עו"ד יניב זהר עולה, כי בחודש פברואר רכש אחד הנאשמים שני מקלעים מדגם M240 (מא"ג) בקוטר 7.62 מ"מ יחד עם שני קנים מאיש קבע בצה"ל, אשר גנב אותם מבסיס ברמת הגולן והובילם ברכבו לכפר ערערה, בתמורה לסכום של 30 אלף ש"ח. בנוסף, כעבור מספר חודשים, הנאשם רכש מאיש הקבע בצה"ל שני ארגזי תחמושת, שמכילים כל אחד 990 כדורים, תמורת סכום כולל של 1000 ש"ח.

עוד עולה מכתב האישום, כי במהלך מפגש בין המעורבים וביום מעצרם בתאריך 28/6/19, לקחו הנאשמים מאיש הקבע את נשקו האישי מסוג M-16 והחל לירות מנשקו בסמוך לכפר. בהמשך נעצרו הנאשמים ואיש הקבע על ידי המשטרה. הפרקליטות ביקשה מבית המשפט להורות על מעצרם של הנאשמים עד לתום ההליכים המשפטיים נגדם

נגד החייל ואיש הקבע, צפויה מחר (שלישי) הפרקליטות להגיש כנגדם כתב אישום. על שמו של החייל ואיש הקבע קיים צו איסור פרסום שניתן על ידי בית הדין הצבאי במחוז שיפוט צפון, בהליך המקביל בעניינם של החיילים.

תת מקלע כלי נשק גניבת נשק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד