י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
הסערה היומית

פיטורי המנכ"לית: "אין שחר לספקולציות הפרועות"

חיצי ביקורת רבים נורים בשעות האחרונה לעברו של המשפטים בממשלת המעבר אמיר אוחנה על פיטורי מנכ"לית משרדו, שזכתה להערכה רבה על תפקודה אצל שתי השרות הקדומות ציפי לבני ואיילת שקד | השר מגיב לסערה: "כך נראית משילות"

פיטורי המנכ"לית: "אין שחר לספקולציות הפרועות"
שר המשפטים אמיר אוחנה צילום: פלאש 90

לאחר הסערה שהתעוררה בעקבות פיטוריה של מנכ"לית משרד המשפטים אמי פלמור, שר המשפטים אמיר אוחנה התייחס ואמר כי "הנוהג המקובל הוא ששר ממנה מנכ"ל. זו משרת אמון - ההיפך הוא החריג".

לדברי אוחנה, "כך נראית משילות". שר המשפטים ציין בהודעתו כי "בשבועות האחרונים שוחחתי עם אמי פלמור באשר לסיום תפקידה בהן הביעה נכונות והסכמה לסיום התפקיד", כפי שאכן קרה הבוקר, שפלמור סיימה את תפקידה לאחר חמש וחצי שנים בתפקיד המנכ"לית.

"אין שחר לכל הספקולציות הפרועות בנוגע להחלטה, שהתקבלה על ידי, ועל ידי בלבד" אמר שר המשפטים אמיר אוחנה.

ח"כ מיקי חיימוביץ' מסיעת 'כחול לבן' הגיבה וצייצה בטוויטר: "‏כששר זמני בממשלת מעבר מפטר באבחה, מנכלי"ת מצוינת, מקצוענית אמיתית כאמי פלמור זה לא רק מינהל לא תקין, זה אובדן הבושה, אבל מה עוד חדש?".

מוקדם יותר הגיבו בתנועה לאיכות השלטון כי "למרות שהממשלה המכהנת כיום היא ממשלת מעבר, שיכרון הכוח של השר אוחנה ככל הנראה גרם לו לשכוח את העובדה שהוא למעשה שר משפטים זמני ועל כן הוא מרשה לעצמו, כדרכו בקודש, לנסות לפגוע במערכת אכיפת החוק". בתנועה דרשו "אם לא יבוטלו פיטורי המנכ"לית תוך 24 שעות – נשקול הליכים משפטיים".

אמי פלמור שר המשפטים משרד המשפטים אמיר אוחנה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד