י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
בלי לבדוק עובדות

לפיד שיקר לגולשים, הפך ללעג ונאלץ לתקן

אצל יאיר לפיד כבר למדנו, שהוא שולף לפעמים אמירות מהמותניים מבלי לבדוק ולאמת לפני כן. זה קרה לו היום שוב, בפעם המי יודע כמה והגולשים לא ריחמו עליו, עד שנאלץ לתקן וגם אחרי התיקון לא עזבו אותו לנפשו 

לפיד שיקר לגולשים, הפך ללעג ונאלץ לתקן
יאיר לפיד צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

יאיר לפיד שוב שיקר והגולשים נכנסו בו. הוא נאלץ לתקן. "‏כמה חודשים אחרי שמונה לשר המשפטים, אבא שלי סיפר לי שהוא החליט למנות את איימי פלמור לראש מחלקת החנינות. "לא הכרתי אותה קודם", כתב והוסיף, "אני לא יודע למי היא מצביעה, אבל היא חכמה, מוכשרת, מקצוענית, הגונה ולא-פוליטית. מאז אני עוקב אחריה. מעטים עובדי המדינה שמרשימים כמוה".

לפיד המשיך וצייץ בחשבון הטוויטר שלו, "‏היא התקדמה והפכה למנכ"לית המשרד. קודם תחת ציפי לבני, אחר כך איילת שקד. היא כנראה הדבר היחיד ששתי הנשים האלה הסכימו עליו אי פעם. עכשיו אמיר אוחנה החליט לפטר אותה, פיטורים לא חוקיים, באמצע ממשלת מעבר. למה? כדי לשים שם מישהו שימנה לביבי פרקליט מדינה חדש שיסגור לו את התיקים. חרפה".

כך צייץ לפיד, ועורר גל של תגובות על כך שהוא משקר, מאחר וזה לא נכון. העוקב נחמיה גרשוני, הגיב ללפיד כי הדברים שלו לא נכונים בעליל, "‏הכל טוב ויפה אבל אמי פלמור מונתה לעמוד בראש מחלקת החנינות בשנת 2000. בערך שלוש שנים לפני שטומי לפיד ז"ל מונה לתפקיד שר המשפטים".

לאחר שלפיד הוצף בתגובות מלגלגות על השקר שלו בפומבי, הוא מיהר לתקן וצייץ, "‏מתקן טעות, אבא שלי לא מינה את אמי פלמור לראש מחלקת חנינות, אלא עבד מולה והעריך אותה מאוד. אוחנה לעומת זאת פיטר אותה כדי למנות לביבי פרקליט מדינה שיוציא אותו מהכלא".

גם אחרי שתיקן והבהיר את עצמו, הגולשים לא ריחמו עליו והמשיכו להצליף בו, אבל אצל יאיר לפיד כידוע זו לא בעיה רצינית. הוא פשוט חוסם את המלעיגים עליו בשם חופש הביטוי.

אמי פלמור אמיר אוחנה יאיר לפיד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 15 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד