ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
ביקור מיוחד בספינת הדגל

שלדון אדלסון ביקר לראשונה בפוניבז' התרגש והזיל דמעה. צפו

ספינת הדגל של עולם התורה אירחה הערב את המיליארדר שלדון אדלסון מבעלי 'ישראל היום', שעבר בין התלמידים באמצעות קלנועית והתרשם מקול התורה שהדהד בהיכל, עד שדמעות חמות הציפו את עיניו • ומה הברכה שביקשה רעייתו מרים מנשיא הישיבה הכהן • צפו בתיעוד מיוחד

שלדון אדלסון ביקר לראשונה בפוניבז' התרגש והזיל דמעה. צפו
שלדון אדלסון בישיבת פוניבז' צילום: שוקי לרר

איל ההון האמריקאי שלדון אדלסון ורעייתו מרים, המוכרים כמוציאים לאור של עיתון 'ישראל היום', הגיעו הערב (שלישי) לביקור בישיבת פוניבז'. 

אדלסון הגיע מלווה במאבטחים ולסיור התלווה נשיא ישיבת פוניבז' הגר"א כהנמן, מנכ"ל הישיבה הרב מאיר בולק והרב מרדכי הערץ נאמן ביתם של גדולי ישראל, שהיה ממארגני הביקור. 

שלדון סייר עם הקלנועית בהיכל הכולל הגדול של הישיבה, עקב הקושי לעלות להיכל הישיבה בגבעה, בהיכל הכולל לומדים בסדר שלישי בחורי הישיבה. המיליארדר עקב מקרוב אחר הלומדים וסייר ביניהם כשהוא שואל ומתעניין על החומר הנלמד וצורת הלימוד. 

לדברי כמה נוכחים ששוחחו עם 'בחדרי חרדים', "שלדון הזיל דמעה מהתרגשות לנוכח הלומדים ושוחח באנגלית עם שני בחורים חוצניקים", עוד הם מספרים, "רעייתו מרים אדלסון ביקשה שהרב כהנמן שהוא כהן, יברך אותה בברכת כהנים". 

קודם לכן סייר אדלסון יחד עם משה פרידמן מנכ"ל 'קמא-טק' והתבטא: הסוד של ההצלחה היהודית בכל העולם הוא בגלל לימודי הגמרא. "בגלל הישיבות".

ל'בחדרי חרדים' נודע כי זהו ביקורו הראשון של שלדון אדלסון בעיר בני ברק. 

 

שלדון אדלסון ישיבת פוניבז'

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 16 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד