ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
"ריפא מאות חרדים"

הלם בקהילה היהודית: הרופא האהוב נהרג בצורה טרגית

הקהילה היהודית בארה"ב בהלם: הרופא "הפוקח עיוורים" נהרג בתאונת דרכים טרגית • "ריפא מאות חרדים וגרם להם לראות שוב בצורה מושלמת"

הלם בקהילה היהודית: הרופא האהוב נהרג בצורה טרגית
ד"ר ליבוביץ'' ז"ל צילום: באדיבות המצלם

ביום שני האחרון נהרג ד"ר מרק ליבוביץ' מברוקלין, בתאונת דרכים קשה. ד"ר ליבוביץ נהג ברכבו מסוג מקלארן ביום שני בסביבות השעה 07:00 בבוקר, כשלפתע רכב מהכביש המהיר סטה מנתיבו לשוליים ופגע ברופא. התאונה אירעה במחוז סאפוק שבלונג איילנד, כשעה נסיעה מברוקלין.

ד"ר ליבוביץ' היהודי היהודי היה מבעלי מכון העיניים הגדול בברוקלין וכן היה אחראי על מרכז לרפואת עיניים בפלטבוש. תחתיו עבדו 35 רופאי עיניים. הוא ריפא מאות חרדים וגרם להם לראות שוב בצורה מושלמת.

ד"ר אבישי נוימן, רופא עיניים חרדי שהכיר אותו היטב, סיפר לאתר Yeshiva world news כי מארק ליבוביץ' היה רופא עיניים הטוב ביותר מבחינת כישוריו.

ד"ר ליבוביץ' ז"ל. צילום: באדיבות המצלם

"מארק היה ממש פוקח עיוורים", אמר ד"ר נוימן, "הוא החזיר את הראיה של הרבה האנשים לאחר ניתוחי קטרקט והתמודד עם בעיות אחרות; הוא שם כדי לוודא שהם יראו; הוא דורג כאחד הרופאים הטובים ביותר - אבל נשאר צנוע. הוא היה מענטש אמיתי".

הלווייתו נקבעה למחר (חמישי). הוא השאיר אחריו שני ילדים: אלכס שנמצא בתחום הפיננסים, ואמילי שרק התחילה את ההתמחות שלה ברפואת עור. אשתו של ד"ר לבוביץ נפצעה גם היא בתאונה.

יהי זכרו ברוך

רופא עיניים תאונת דרכים טרגדיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד