י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
ארבע שנים אחרי

זילברשלג: "אין מחשבה עליו בלי דמעה של אבל"

בפוסט שפרסם כוכב הרשת ואיש התקשורת מלך זילברשלג, הוא כותב על ארבע שנים בלי רבו האהוב - הרבי מסערט ויז'ניץ: "זכיתי לגדול על ברכיו ואין לי ספק שדמותו תלווה אותי כל חיי" 

זילברשלג: "אין מחשבה עליו בלי דמעה של אבל"
מתוך דף הפייסבוק של זילברשלג

מלך זילברשלג הוא דמות יוצאת דופן בנוף הישראלי. בעוד חרדים שהופכים לכוכבי רשת נוטים לאבד את זהותם החרדית שעמה גדלו ונסחפים אחר הזרם, אצל מלך זה אחרת.

הוא כוכב בקנה מידה ישראלי, כזה שנמצא ומופיע בכל כלי מדיה אפשרי. התקשורת הכללית מחבקת אותו והוא נוטה להחזיר לה חיבה. אך לצד כל אלו, מלך זילברשלג לא שינה את שמו ולבושו. הוא מסתובב בגאווה כשצמד פאות ארוכות מעטרות את לחייו ומקפיד על הלבוש החסידי האותנטי.

בנוסף, מלך נשאר נאמן עד כלות לחברה ממנה הגיע, כשרק לאחרונה הוא הוביל בגאון את המאבק במשטרת ישראל - לאחר פרסום התיעוד הקשה בו נראים שוטרים מכים את הנער המיוחד יענקי רוזנברג בירושלים. 

מלך טרח להזכיר מידי יום למאות אלפי העוקבים בשלל הרשתות החברתיות בהן הוא חבר, על כך שהמשטרה טרם התנצלה על התקיפה הקשה.

בתוכנית 'אנשים' של 'קשת' עשו לאחרונה פרופיל על דמותו של מלך זילברשלג. מצלמות התוכנית נכנסו לביתם החמים של המשפחה, שם סיפרו הוריו כי מלך בנדיבות לב שם את משכורתו לכלכלת הבית, דבר המעיד על החינוך אותו קיבל בילדותו.

השבוע מלאו ארבע שנים לפטירתו של רבו האדמו"ר מסערט ויז'ניץ זצ"ל, שהוא היה קשור בו בכל נימי לבו וכך כתב זילברשלג בחשבון הטוויטר שלו:"הרבי שלי. הערב לפני ארבע שנים נפטר הרבי שלי. האדמו"ר מסערט ויז'ניץ - רבי אליעזר הגר. הרבי היה לי לאבא שני, ולפעמים גם ראשון".

"לא רק עבורי אלא עבור כל חסידיו תמיד ידענו שיש מי שיקבל אותנו עם חיוך וידע לתת לנו עצה טובה. מישהו שאף פעם לא ישפוט אותך אבל גם ידע לדרוש ממך".

ממשיך זילברשלג ומספר על האהבת ישראל העצומה של הרבי מסערט זצ"ל: "הרבי היה אומר לנו בכל הזדמנות "שיהיה שם שמיים מתאהב על ידינו". בואו נגרום במעשים שלנו לקידוש ה'. לא בהפגנות, לא בכפייה, לא בצעקות. תחייכו, תאהבו, תשמחו ותעזרו, וככה יתקדש שמו בעולם. אני בטוח שאם כל עם ישראל היו מאמצים את השיטה הזאת מצבנו היה טוב יותר".

"עוד עניין שהיה חוזר עליו שוב ושוב" מספר מלך "היה האיסור בדיבור לשון הרע. הדבר הזה בער בו יותר מכל ואם יש משהו שאני רוצה שנעשה לזכרו זה שלפחות ביום הזה נדבר פחות אחד על השני. תהיו איתי בזה".

"הרבי נמצא איתי תמיד, אני בטוח, גם כשהוא לא מבסוט עליי. אין יום בלעדיו ואין מחשבה עליו בלי דמעה של אבל. זכיתי לגדול על ברכיו ואין לי ספק שדמותו תלווה אותי כל חיי. רבי, אני מתגעגע, דומע ואוהב אהבת עולם".

סרטון שפרסם מלך זילברשלג - שנתיים לאחר פטירת הרבי מסערט זצ"ל

מלך זילברשלג סערט ויז'ניץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 29 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד