ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
בדרכו לחניה

צפו בדרמה: קובי תקף את ראש עיריית דימונה

אמש תקף רון קובי את ראש עיריית דימונה בני ביטון בשידור בתחנת הרדיו גלי ישראל • הבוקר הוא פגש בו פנים מול פנים ורץ אחריו תוך שהוא מטיח בו האשמות • צפו

צפו בדרמה: קובי תקף את ראש עיריית דימונה
רון קובי צילום: דוד כהן, פלאש 90

בימים האחרונים שלחו ראשי רשויות ובניהם ראש עיריית דימונה בני ביטון מכתב לראש הממשלה וליועמ"ש בו הם מלינים על התנהגותו של ראש עיריית טבריה רון קובי ונגד ביטויו הקשים ברשתות החברתיות, שלדבריהם "עושה להם נזק תדמיתי".

קובי לא אהב זאת לשון המעטה, ואמש תקף בשידור חי את בני ביטון בצורה קשה מעל גלי האתר, בתוכנית הרדיו של שרון גל בתחנת גלי ישראל.

הבוקר הגיעו שני ראשי הערים לתוכנית הבוקר של ניב רסקין ב'קשת', אך ביטון סרב להשתתף בעימות בשידור חי עם ראש עיריית טבריה בגלל שפתו הוולגרית.

רון קובי לא ויתר ובסיום התוכנית רדף אחרי ביטון שהיה בדרכו לרכבו, תוך כדי שהוא משדר לייב בפייסבוק שלו ומטיח בו דברים קשים.

"ביטון, מה אתה מפחד? בא תספר לנו מה החברות שלך עם השר המושחת אריה דרעי". ביטון השיב לו כי יתבע אותו וקובי המשיך והתלונן על המכתב שכתבו נגדו ראשי הרשויות וביטון עצמו "מה חשבתם, שתשכבו על הגדר עבור דרעי? אף אחד מהשלטון המקומי לא שלח אותך. אתה שלחת את המכתב ביוזמתך."

ביטון נכנס לרכבו וקובי צעק לעברו "פחדן, לא רצה להיות בעימות איתי באולפן".

עיריית דימונה אריה דרעי רון קובי עיריית טבריה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 27 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד