י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
מאות אנשים נפלו בפח

התחזה לאבנר וגרם לבהלה בסביבת ראש הממשלה

לפני שעה קלה נפתח בטוויטר חשבון על שם אבנר נתניהו, בנו של ראש הממשלה - חשבון שצבר מעל 1,000 עוקבים תוך שעה • אלא שכעת מתברר כי מדובר בחשבון מתחזה שהפיל מאות אנשים בפח • משרד רה"מ: "חשבון מזויף"

התחזה לאבנר וגרם לבהלה בסביבת ראש הממשלה
אבנר נתניהו עם אביו רה"מ צילום: קובי גדעון, פלאש 90

לפני שעה קלה (רביעי) נפתח בטוויטר חשבון על שם אבנר נתניהו, בנו של ראש הממשלה נתניהו, בו נכתב כי אבנר מתכוון להביע את עמדותיו בסוגיות שונות שעל הפרק לקראת הבחירות הקרובות.

בציוץ הראשון ששיגר החשבון לאוויר, כתב אבנר: "עקב הבחירות החוזרות החלטתי לפתוח עמוד טוויטר. כפי שכולכם יודעים איני שש להשמיע את קולי בבמות ציבוריות".

"אבל, המצב ההזוי ששורר כעת ברשת שבו כל מאן דהו מרשה לעצמו להכפיש את משפחתי ואת מצביעי הליכוד באמירות מבישות ובחוסר כבוד מינימלי אינו מאפשר לי לעמוד מן הצד. אשתדל לנהוג בהגינות ובכבוד כלפי כל אחד אך לא אסבול שום פגיעה במשפחתי ובמשפחת הליכוד. אסיים בברכת "אך טוב לישראל".

החשבון צבר מעל אלף עוקבים תוך זמן קצר, ומאות אנשים לחצו "לייק" על הציוצים ששוגרו. אלא שמבירור שנערך מול אבנר נתניהו האמיתי, עולה כי מדובר בחשבון מתחזה. גם יונתן אוריך, דובר הליכוד ודוברו של ראש הממשלה הכחיש את הדברים ואמר כי מדובר בחשבון פייק.

לפני שעה קלה אף יצאה הודעה רשמית ולפיה: "חשבון הטוויטר שמשתמש בשם של אבנר נתניהו הוא חשבון מזויף".

אבנר נתניהו טוויטר בחירות 2019

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד