י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
חשיפת 'בחדרי'

מעצרו של רובין הוארך עד שבוע הבא; הקנאים יפגינו

בבית הדין הצבאי הוחלט להאריך את מעצרו של רובין בחמישה ימים עד ליום ראשון • במקביל: היום תיערך הפגנה בכיכר השבת בירושלים במחאה על מעצרו • כל הפרטים

מעצרו של רובין הוארך עד שבוע הבא; הקנאים יפגינו
הפגנת הפלג הירושלמי צילום: Gili Yaari/Flash90

יומיים לאחר מעצרו, קנאים ממאה שערים יפגינו על מעצרו של אליעזר רובין (20), תלמיד ישיבת "תורה לשמה", שאינו מתייצב בצה"ל מטעמים אידיאולוגיים.

היום (רביעי) בשעה 14:00, תיערך הפגנה בכיכר השבת בירושלים במחאה על מעצרו, וכפי שדווח לראשונה ב'בחדרי חרדים', הפגנה המאורגנת על ידי ארגון "גיבורי חיל" המשויך לקנאים - בני היישוב הישן. ייתכן כי גורמים מסוימים בעדה החרדית ובפלג הירושלמי גם יצטרפו למוחים, אך לא באופן רשמי.

כיממה לאחר מעצרו, רובין הובא לבית הדין הצבאי בליווי פרקליטו עו"ד מנחם שטאובר. בתום הדיון הוחלט להאריך את מעצרו בחמישה ימים עד ליום ראשון, אז יתקיים דיון נוסף בעניינו. נכון להיום, טרם הוגש נגדו כתב אישום.

מהפרטים שהגיעו ל'בחדרי חרדים' עולה כי הוא השתמט כשנתיים. ביום שני השבוע פרסמנו לראשונה כי תלמיד ישיבה בשנות ה-20, נעצר בשדה התעופה בן גוריון, בעת שניסה לצאת מגבולות הארץ לקברו של הרה"ק רבי נחמן מברסלב זי"ע באומן, והועבר לכלא צבאי.

לאחר הפרסום על דבר מעצרו, נערכה הפגנה בכביש 443 בצומת מבוא מודיעים על ידי אנשי הפלג הירושלמי, תחילה הכביש נחסם לשני הכיוונים, בהמשך המשטרה הדפה את המפגינים והכביש נפתח לתנועה.

השתמטות משירות צבאי הפגנת קיצונים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד