י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
מבוכה למשטרה • צפו

הנערים תקפו את השוטרים שנמלטו מהזירה

נערים בניו יורק תועדו כשהם שופכים מים על שוטרים בעת שהגיעו לבצע מעצר. התיעוד שהפך לויראלי, גרם למבוכה גדולה במשטרת ניו יורק ועורר את זעמם של הגולשים • צפו

הנערים תקפו את השוטרים שנמלטו מהזירה
תקיפת השוטרים צילום: צילום מסך

פרחחים בניו יורק תועדו כשהם שופכים מים על שוטרים בעת שהגיעו לבצע מעצרים. התיעוד הפך לויראלי ומביך עבור המשטרה בניו יורק ועורר זעם רב בקרב הגולשים שתהו "היכן המשטרה". משטרת ניו יורק פרסמה את תמונתם וביקשה מכל מי שמכיר או מזהה את הפרחחים, שיתקשר לדווח עליהם ובעקבות כך הם נעצרו.

בתיעוד ברשתות החברתיות נראים שני שוטרים בברוקלין כשהם צועדים ברחוב ובגדיהם סחוטים ממים, לאחר שכמה פרחחים שפכו עליהם דליי מים. אחד מהם הגדיל את הביזיון, כשניגש לשוטר, ושפך עליו דלי מלא מים ללא כל חשש, לאחר מכן פרחחי רחוב מקומיים, נראים כשהם צוחקים ולועגים לשוטרים שמתרחקים מהמקום ספוגים ממים ומבוישים.

באירוע נוסף במנהטן, ניתן לראות מישהו זורק דלי פלסטיק לעבר שוטר, הדלי פוגע בראשו בעת שהוא בעיצומו של ביצוע מעצר, כשחבריו זורקים מים על השוטרים. גם במקרה הזה השוטרים לא עושים שום דבר בתגובה.

התיעודים המבישים הללו, עוררו סערה גדולה ברשתות החברתיות, והביאו את סגן נשיא ארצות הברית מייק פנס להגיב על כך, סגן הנשיא כתב בחשבון הטוויטר שלו, "ההתנהלות הזו מבישה, הנשיא דונלד טראמפ ואני תמיד נעמוד עם הגברים והנשים האמיצים של אכיפת החוק שלנו המשרתים כל יום".

משטרת ניו יורק תקיפת שוטרים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד