י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
באמצעות קונדיטוריה בירושלים

תושב מקסיקו חשוד שהוציא בעורמה מיליוני שקלים

המשטרה עצרה השבוע תושב מקסיקו המתגורר בישראל, בחשד שהוציא כספים רבים במרמה מלמעלה מ-15 קרבנות שנפלו ברשתו

תושב מקסיקו חשוד שהוציא בעורמה מיליוני שקלים
אילוסטרציה צילום: unsplash

בתום חקירה, עצרה המשטרה תושב מקסיקו המתגורר בישראל, בחשד שהוציא בערמה ובתחכום מיליוני שקלים מלמעלה מ-15 קורבנות במהלך השנתיים האחרונות.

ראשיתה של חקירת המשטרה בתלונה שהתקבלה מאדם שהיה בקשר עם חשוד תושב מקסיקו, שהציג בפניו מצג לפיו הוא פועל במקסיקו בעסקים שונים, שכללו העברת כספים של יהודים לישראל, עסקי מכירה של פרטים שונים בין מקסיקו לארה"ב, ייצוא מטפחות ראש למקסיקו עבור יהודים שמתגוררים במקום ומיזמים נוספים, כאשר הוא מבטיח תשואה נאה. הקורבן שקיבל בתחילה תשואות נאות צירף בני משפחה כמשקיעים.

במהלך חקירתה, איתרה המשטרה קרבנות נוספים שנפלו ברשתו, כשאחד מהם פתח יחד עם החשוד קונדיטוריה בירושלים שחשבונות הבנק שלה שימשו את החשוד לגלגול כספים ללא ידיעתו של הקרבן.

במסגרת החקירה, אותרו עד עתה 15 אנשים שנפלו למצגי השווא של החשוד שהוציא מהם מיליוני שקלים במרמה. בתום החקירה, לפני יומיים, נעצר החשוד בשנות ה-30 לחייו והועבר לחקירה ובית המשפט האריך את מעצרו עד ליום ראשון הקרוב. 

המשטרה קוראת לציבור להיות ערניים ולנקוט באמצעי בטיחות וזהירות בטרם העברת כספים. עבירות עוקץ וגניבה דוגמת אלו יכולות להתרחש בכל מקום ובכל חשד לעבירה יש להעביר דיווח מידי למשטרה.

עוקץ מיליונים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד