כ' אדר ב' התשפ"ד
30.03.2024
בעקבות אליעזר

מפגינים שחסמו את כיכר השבת נעצרו • צפו

בצומת כיכר השבת בירושלים נערכת בשעה זו הפגנה - במחאה על מעצרו של בחור הישיבה העריק בשדה התעופה בעת שהיה בדרכו לאומן. כוחות משטרה עצרו מפגינים שהפרו את הסדר הציבורי

מפגינים שחסמו את כיכר השבת נעצרו • צפו
ההפגנה בירושלים צילום: מחאות החרדים הקיצונים

בכיכר השבת בירושלים, נערכת בשעה זו הפגנה על ידי פלגים קיצוניים, במחאה על המשך מעצרו של תלמיד ישיבת 'תורה לשמה', שנעצר בנתב"ג בטרם טס לאומן, זאת מאחר והוא דרוש לחקירה בצה"ל.

ארגון 'גיבורי חיל' המשויך לבני הישוב הישן, קראו למחאה בכיכר השבת ועשרות בני אדם מפגינים בשעה זו בירושלים, כשחלקם ניסו להפר את הסדר הציבורי.

כוחות המשטרה פועלים במקום, על מנת שלא לאפשר את חסימת התנועה לטובת תושבי המקום ועוברי אורח, ובמסגרת כך נעצרו עד כה שני חשודים בהפרת הסדר.

כיממה לאחר מעצר הבחור שפורסם לראשונה ב'בחדרי חרדים', רובין הובא לבית הדין הצבאי בליווי פרקליטו עו"ד מנחם שטאובר. בתום הדיון הוחלט להאריך את מעצרו בחמישה ימים עד ליום ראשון, אז יתקיים דיון נוסף בעניינו. נכון להיום, טרם הוגש נגדו כתב אישום.

מהפרטים שהגיעו ל'בחדרי חרדים' עולה, כי הוא השתמט כשנתיים.

כזכור, ביום שני השבוע פרסמנו לראשונה, כי תלמיד ישיבה בשנות ה-20 נעצר בשדה התעופה בן גוריון, בעת שניסה לצאת מגבולות הארץ לקברו של הרה"ק רבי נחמן מברסלב זי"ע באומן, והוא הועבר לכלא צבאי.

כיכר השבת צומת כיכר השבת מחאת גיוס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד