כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
למדה בבית יעקב

הגב' החזקה בסוכנות לביטחון לאומי; חרדית

חני נויברגר, חרדית המתגוררת בבולטימור וגדלה בשכונת בורו פארק, מונתה לתפקיד רגיש בסוכנות לביטחון לאומי של ארצות הברית • "הדירקטוריון יפעל להגן על ארה"ב מפני איומים זרים"

הגב' החזקה בסוכנות לביטחון לאומי; חרדית
סמל הסוכנות לביטחון לאומי צילום: NSA

הסוכנות לביטחון לאומי הודיעה אמש (שלישי), כי היא מינתה מנהלת אבטחת סייבר חדשה, שתאחד את משימות הביון וההגנה הרשתית של ה-NSA. המנהלת החדשה תהיה גם אחראית על שמירה של מידע רגיש, ותוודא ששום מידע לא זולג החוצה.

בראש הקבוצה החדשה שתחל לפעול ב -1 באוקטובר - עומדת חני ניוברגר, חרדית מבולטימור. גברת ניוברגר שלמדה בבית יעקב, ועבדה במגזר הפרטי לפני שהצטרפה למשרד ההגנה, תהיה אחת הנשים הבכירות ביותר ב- NSA - מאז נבחרה אשה לסגנית המנהל בשנת 1980.

על פי הדיווח באתר Yeshiva world news, חני ניוברגר החרדית עובדת עם ה- NSA קרוב לעשר שנים. נויברגר סייעה בהקמת פיקוד סייבר אמריקני, שימשה כאחראית הסיכון הראשית, וכיום משמשת כעוזר סגן מנהל ב- NSA. לפני תקופתה ב- NSA, חני נויברגר הייתה סגנית משרד ההנהלה הראשי בחיל הים האמריקני.

גברת ניוברגר אמרה בראיון לתקשורת האמריקאית, כי "הדירקטוריון יפעל להגן על ארה"ב מפני איומים זרים על ידי שיתוף תובנות נוספות אודות איומי סייבר ספציפיים, עם סוכנויות פדרליות אחרות והמגזר הפרטי".

חני נויברגר גדלה בבורו פארק, ולמדה בבית יעקב בשכונה. כיום היא מתגוררת בבולטימור.

בולטימור בורו פארק ביטחון לאומי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד