י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
בכשרות מהודרת

מה שהנפש צריכה: זוהי החופשה האטרקטיבית בחו"ל לבין הזמנים

העיירה השוויצרית שקול, מכילה את כל הרכיבים שהופכים מקום לאגדה תיירותית בינלאומית. הרים מושלגים, פרות רועות באחו, משטחי דשא עצומים ללא גבול ונהר זך ושופע שחוצה את העיירה • בין מתקני מלון שקול פאלאס תמצאו ספא מפנק, בריכת שחיה מקורה ומחוממת, חדר כושר וסאונה והכל כמובן בכשרות מהודרת

מה שהנפש צריכה: זוהי החופשה האטרקטיבית בחו"ל לבין הזמנים
נוף שוויצרי צילום: יח"צ

 העיירה שקול בשוויץ היא חלקה ירוקה ומופלאה על גבי הגלובוס.
 
היא מכילה את כל הרכיבים שהופכים מקום לאגדה תיירותית בינלאומית. הרים מושלגים, פרות רועות באחו, משטחי דשא עצומים ללא גבול, מזג אויר קריר ונעים ונהר זך ושופע שחוצה את העיירה. העיירה עצמה ממוקמת בלב הסצנה התיירותית בחבל אגנדין, לא רחוק מהפארק הלאומי של שוויץ, סנט מוריץ ודאבוס (היעד המועדף על עשירי העולם), ובמרחק של שעה בלבד מהרי הטירול שבאוסטריה.

"תור פלוס" בחרה לארח השנה את אורחיה במלון היוקרתי ביותר באזור. מלון שקול פאלאס. שקול פאלאס הוא למעשה ארמון מלכותי עתיק ורחב יידים שבמרוצת השנים הוסב למלון פאר. לאחרונה, חודש המלון לחלוטין, ועל הפאר והשנדלירים, התקרות הגבוהות והריהוט האותנטי, נוספו מתקנים ואבזור ברמה הגבוהה ביותר.
 
בין מתקני המלון תמצאו ספא מפנק, בריכת שחיה מקורה ומחוממת, חדר כושר, סאונה ומקווה טהרה כשר. כל החדרים והסוויטות במלון שופצו ונבנו מחדש מהמסד ועד לטפחות בעיצוב עדכני, גם חדרי האמבטיה נבנו מחדש בשיא הפאר עם מיטב האבזור הדרוש. מאז ומתמיד המלון נחשב לאחד המלונות הבולטים והנחשבים באזור, והיום, לאחר החידוש והשיפוץ שארך מספר  שנים, המלון הוא ללא ספק המלון היוקרתי ביותר שיש בחבל הארץ הזה, שמאופיין במלונות סקי ישנים וזולים.

המלון מיועד לאורחי תור פלוס בלבד, ואת המטבחים מאיישים שפים מנוסים וקונדיטורים מומחים שעמלים על הכנת מנות גורמה וקינוחים מרהיבים וכשרים למהדרין.

בחדר האוכל של המלון מוגש מגוון עצום של בשרים, ברים עמוסים כל טוב, בר מתוקים ומנות אחרונות. והכל בהגשה אסטטית מוקפדת.

בשבת קודש תהנו מארוחות המענגות את הרוח והנשמה ומקידושא רבא מרהיב ומפואר אל מול הנוף, שכבר הפכו למסורת בחופשות תור פלוס.
 
בין ארוחה לארוחה, בין שחייה בבריכה למנוחה בספא, אורחי המלון מוזמנים לצאת לטיולים עם מדריכים ישראליים מקצועיים שמכירים היטב את האתרים, האגמים והקרחונים של האזור, את פסגות ההרים ומסלולי ההליכה בתוך הטבע הירוק הנעים והשופע. בגינת המלון יוכלו האורחים לבלות את אחר הצהריים על גדת נהר הINN, עם ספר ומשקה, או לבלות במסלולי אופניים ורפטינג באזור יחד עם הילדים והמשפחה.
 
את המלון פקדו מאז תחילת עונת הקיץ מאות אורחים, ביניהם אדמו"רים, פוסקי הלכה ורבנים. הכשרות המהודרת, המלון המפואר והמפנק והמיקום המופלא, הופכים את הנופש בשקול למושלם למטיילים חרדים ודתיים שאוהבים לנפוש בראש שקט, וליהנות מכל הפלוסים שיש לתור פלוס להציע.

רוצים לשמוע פרטים נוספים על החופשה המדהימה בשוויץ?

חייגו 072-395-2829

שוויץ תור פלוס בין הזמנים חופשה בחו"ל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד