י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
התובע אישר

טראמפ עלול לעמוד לדין כשיעזוב את הבית הלבן

רוברט מולר, התובע המיוחד שמונה לחקור את פרשת ההתערבות הרוסית בבחירות בארה"ב, הגיע היום להעיד בקונגרס וטען כי לא זיכה את הנשיא לחלוטין משיבוש הליכים בפרשת התערבותה של רוסיה בבחירות במדינה

טראמפ עלול לעמוד לדין כשיעזוב את הבית הלבן
טראמפ צילום: רויטרס

רוברט מולר, התובע המיוחד שמונה לחקור את פרשת ההתערבות הרוסית בבחירות בארה"ב, הגיע היום להעיד בקונגרס. מולר אמר שהוא לא זיכה את טראמפ לגמרי משיבוש הליכים וניסיון התערבות בחקירה.

הדברים של מולר מגיעים בניגוד לדברי הנשיא טראמפ שאמר על ההחלטה של מולר, כי זהו "זיכוי מוחלט". מולר אמר כי טראמפ עלול לעמוד לדין אחרי שיעזוב את הבית הלבן.

בשימוע שנערך בוועדה המשפטית של בית הנבחרים אמר מולר, שאמנם הדו"ח לא קובע שהנשיא טראמפ שיבש הליכי חקירה, אך עדיין נותר חשד לעבירה שכזו. מולר אמר, כי, "הנשיא לא זוכה מהמעשים שלכאורה אותם ביצע".

מולר הודיע כי טראמפ רצה לפטר אותו במהלך החקירה נגד הנשיא, כמו כן אמר מולר, כי הנשיא סירב להגיע לתת עדות במהלך החקירה, את התשובות נתן טראמפ בכתב. יחד עם זאת התובע מולר לא מצא עדות לקנוניה של טראמפ והצוות שלו במהלך הקמפיין עם רוסיה. אך בוודאות רוסיה התערבה, גם אם לא ישירות דרך טראמפ ואו אנשי הקמפיין שלו.

טראמפ במהלך השנתיים האחרונות צעק כי יש נגדו "ציד מכשפות", וכי "זה ביזיון שארצות הברית צריכה לעבור דבר כזה". הנשיא הכחיש בתוקף שיש לו חלק בקנוניה עם רוסיה.

דונלד טראמפ רוברט מולר רוסיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד