ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
חצי שנה אחרי הבחירות

גפני התבטא: "אנחנו בעיקר מרוצים מצפת וחיפה"

בביקור אצל שוקי אוחנה ראש עיריית צפת, הביע ח"כ גפני את שביעות רצונו מהעיר ורמז כי לעת עתה הוא מרוצה רק מצפת ומחיפה • וגם: המדיניות החדשה של ראש העיר בנוגע לאפליית המוסדות  

גפני התבטא: "אנחנו בעיקר מרוצים מצפת וחיפה"
גפני ושוקי אוחנה אתמול בצפת צילום: בא

האם גפני מרמז על ירושלים ומקומות נוספים? אתמול (שלישי) במהלך פגישתו אצל ראש עיריית צפת שוקי אוחנה, שכזכור 'דגל' תמכו במועמדותו, אמר גפני: "עשינו לאחרונה ישיבה של ניתוח המקומות בהם תמכנו בבחירות המוניציפאליות, אני רוצה לציין ששתי המקומות שאמרנו שאנחנו מרוצים מאוד מהתוצאה של החצי שנה האחרונה זה צפת וחיפה". מקומות אחרים גפני בכוונה לא הזכיר.

במהלך הפגישה בה השתתפו גם מנהל המחלקה המוניצפאלית מנחם שפירא ונציגי 'דגל', אמרו הנציגים בעיר שמרגישים בעיר את תנופת הפיתוח והעשייה ברחוב ובכבישים וכן את כל ההתפחות של מוסדות החינוך החרדים. במהלך הישיבה דנו בתכנון עתידי לפיתוח העיר. וכן להתרחבות אירוע התרבות התורנית והרחבת מקומות תעסוקה לתושבי העיר. 

בתוך כך, כחלק מפעילותו למניעת אפליית המוסדות החרדיים, סייר שוקי אוחנה במוסדות חב"ד ובת מלך בעיר יחד עם סגנו מ'דגל' ישראל סברדלוב וחברי המועצה אליעזר לזר, שניאור ליפסקר, דוד כהן וכן מוטי כהן מנהל מחלקת החינוך.

לדבר מנהלי מוסדות החינוך החרדיים בצפת הם אומרים אנחנו נוכחים לגלות את "רוח המפקד" החדשה שנושבת בעיר עם החלטתו של ראש העיר שוקי אוחנה להעניק שיווין לתלמידים החרדיים.

כחלק מהערכות לפתיחת שנת הלימודים סייר ראש העיר עם חברי הקואליציה, הנציגים החרדים, במוסדות החינוך החרדי בעיר ונפגש עם הנהלת המוסדות וצוות המורים בכדי לדון על כל צרכי ובקשות המוסדות. 

משה גפני שוקי אוחנה צפת דגל התורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד