י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
בשביל הסימליות

הח"כ מש"ס דרש הצבת קלפי ביישוב השרוף וקיבל

משה ארבל, המכהן כח"כ טעם ש"ס וכחבר ועדת הבחירות המרכזית, דרש להציב קלפי ביישוב מבוא מודיעים שעלה באש ונשרף ברובו ודרישתו נענתה| הח"כ הסביר: "מסמלת יותר מכל את תחושת השייכות והחיבור של התושבים למקום"

הח"כ מש"ס דרש הצבת קלפי ביישוב השרוף וקיבל
קלפי צילום: הדס פרוש, פלאש90

ח"כ משה ארבל, המשמש כסגן יו"ר ועדת הבחירות המרכזית לכנסת מטעם סיעת ש"ס, פנה לנשיאות הועדה וביקש בשם ועד היישוב שנשרף מבוא מודיעים, עמם הוא בקשר מתמיד כי בבחירות לכנסת ה-22 יוצב קלפי בתוך היישוב אשר נשרף כליל.

לאור דרישתו, נשיאות הועדה החליטה היום (רביעי) פה אחד, לאשר את הבקשה ואף לממן הסעות (שאטלים) מצומת שילת ליישוב השרוף וחזרה וכן תממן ועדת הבחירות מתקציבה הבאת גנרטור לחשמל קו מים ושירותים זמניים.

ארבל הסביר את הדרישה ואמר כי "אין ספק כי מניעת העברת הקלפי ליישוב אחר מסמלת יותר מכל את תחושת השייכות והחיבור של התושבים למקום. זה בהמשך לפעילות שר הפנים אריה דרעי להקל על התושבים הן בהחלטת הממשלה והן בהנחייתו לחידוש מסמכי הזהות במשרד הפנים ללא עלות".

"זו חובתנו הבסיסית לעשות הכל למען התושבים וחזרתם לשגרה מהירה ככל הניתן", הח"כ הוסיף, "אני מבקש להודות ליו"ר הועדה השופט מלצר ולמנכ"לית הועדה אורלי עדס שנענו לפניה הזו בחפץ לב".

משה ארבל ועדת הבחירות המרכזית מבוא מודיעים קלפי בחירות 2019

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד