י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
הבולען שתוקע את בני ברק

הח"כ לשר: "כמה אבידות בנפש היינו סופרים?"

בעקבות הבולען שנפער בבני ברק ובגללו ציר מרכזי חסום כבר שלושה ימים, פנה ח"כ ארבל מש"ס לשר התחבורה סמוטריץ' בבקשה שיעצור את עבודות הרכבת הקלה באזור עד להגשת המסקנות בנושא, מאחר וזו אינה הפעם הראשונה | "שוו בנפשכם מה היה קורה אם ח"ו היה נופל אדם לבולען הזה או אפילו אוטובוס או בניין"

הח"כ לשר: "כמה אבידות בנפש היינו סופרים?"
משה ארבל / בצלאל סמוטריץ' צילום: נועם ריבקין-פנטון/גילי יערי, פלאש 90

ח"כ משה ארבל מש"ס הגיש שאילתה לשר התחבורה בצלאל סמוטריץ' בעניין הפקרות בבטיחות בעבודות הרכבת הקלה בגוש דן.

במכתבו לשר, כתב ארבל, כי לפני יומיים התבשרנו על היווצרות "בולען" ברחוב ז'בוטינסקי בגבול בני ברק ורמת גן באזור העבודות של הרכבת הקלה על ידי חברות סיניות.

לדבריו, "מדובר בפעם שלישית שנוצר בולען שכזה בכביש ורק בנס עדיין לא נגרמו אבידות בנפש. שכן בולענים אלו נפערו ללא הודעה מוקדמת ולא באזור מגודר ורק בנס לא גבו חיי אדם. אין ספק שיש לחקור באופן מידי את הנסיבות שהביאו להיווצרות הבולען".

הבולען שנפער בבני ברק. צילום: דוברות המשטרה

עוד מוסיף ארבל, "לעניות דעתי עד להשלמת החקירה יש לעצור באופן מיידי את העבודות בכל האתרים וזאת על מנת למנוע את הישנותם של הבולענים המסכנים חיי אדם".

במכתב שהגיע לידי 'בחדרי חרדים', כותב הח"כ לסמוטריץ' "שוו בנפשכם מה היה קורה אם ח"ו היה נופל אדם לבולען הזה או אפילו אוטובוס או בניין, כמה אבידות בנפש היינו סופרים?".

"חוששני שהתנהלותכם, אשר לא מחייבת עד כה בדיקה לשורש העניין, נתפסת כניסיון לכסות על מחדלי ביצוע של החברות הסיניות המבצעות את עבודת הרכבת".

לסיום ציין, "ברצוני לשאול: 1. מה וכיצד בכוונתך לפעול בנושא זה? 2. מדוע לא להנחות על עצירת העבודות עד להגשת מסקנות הבדיקה בנושא?".

בולען בצלאל סמוטריץ' משה ארבל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד