ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024

אסיר הולנד: בשבוע הבא יתקיים דיון ראשון

בית המשפט ההולנדי יבדוק את החשדות כי תלמיד הישיבה בן ה-28 זייף פרטים בדרכונו • האסיר ביקש מעורכי דינו להעביר מכתבים לחיד"ו וייס ולרבה של אוקראינה

כלא בהולנד
כלא בהולנד

מעצרו של בחור הישיבה בן ה-28 מבני ברק בהולנד הולך ומסתבך: ביום שלישי הבא יתקיים דיון ראשון בבית המשפט המקומי בדבר מעצרו ועל החשדות שעלו נגדו, כשנעצר בביקורת הדרכונים ביציאה מהמדינה.

מעצרו של הבחור סוקר בהרחבה ב'בחדרי חרדים' בתחילת השבוע. במהלך ימי חול המועד פסח, ניסה הבחור לצאת מחוץ לגבולות הולנד בחזרה לישראל, אך נעצר בחשד לזיוף תאריכי חותמות הכניסה והיציאה המופיעות בדרכונו.

לדברי חבריו, הבחור שינה את התאריכים כדי להאריך את שהותו במדינה.

בשל העובדה שבימי החג היו משרדיהם של רשויות החוק בישראל סגורים, התעכב הטיפול בשחרורו.

עו"ד מרדכי ציבין מישראל ועו"ד הרמן לונסטין מהולנד כבר נכנסו לעובי הקורה, והם מקווים כי יוכלו לשחררו בהקדם. ביום שלישי הגיע ציבין לכלא בו נמצא הבחור ושוחח עמו על הפרשה.

ציבין, הידוע כמנוסה בטיפול בפרשיות בינלאומיות וכבעל קשרים ברחבי העולם, סיפר בשיחה עם 'בחדרי חרדים', כי תנאיו של הבחור בכלא "טובים, ויש להודות לשלטונות המדינה על היחס המעולה שניתן לו. כדאי שכל מדינות המערב ואף ארה"ב תלמד מהם", אמר.

העצור ביקש מעורך דינו גם להעביר מכתבים לדיין החיד"ו וייס מאנטוורפן, ולרבה הראשי של אוקראינה, יעקב בלייך - שניהם היו מעורבים בעבר לא אחת בפדיון שבויים. במכתב כתב הבחור: "אני מבקש שתעזרו לי ותטפלו בעניין שלי".

כאמור, הדיון יתקיים ביום שלישי הבא.
הולנד בחור ישיבה מרדכי ציבין דרכון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד