י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

חברת נתיב מציגה: שיתוף פעולה דרמטי עם סמסונג העולמית

החברה המובילה והוותיקה ביותר בשוק המכשירים הסלולריים המוגנים - נתיב, מאפשרת ללקוחותיה להתקדם עם הטכנולוגיה, להתחדש ולהישאר מעודכנים

חברת נתיב מציגה: שיתוף פעולה דרמטי עם סמסונג העולמית
הסדרה החדשה בנתיב צילום: מתוך אתר נתיב

החברה המובילה והוותיקה ביותר בשוק המכשירים הסלולריים המוגנים, נתיב, מאפשרת ללקוחותיה להתקדם עם הטכנולוגיה, להתחדש, להישאר מעודכנים.

בחודשים האחרונים עשתה נתיב צעד משמעותי ודרמטי בשוק הסלולר, לאחר שחתמה על שיתוף פעולה ייחודי עם היצרן המשמעותי ביותר, היבואן הרשמי של סמסונג, ובכך הביאה ללקוחותיה, פתרונות הרבה יותר מתקדמים ויציבים בכל עולם המכשירים המוגנים.

המכשירים של נתיב • קרדיט: מתוך אתר נתיב

הבשורה מלאת משמעות עבור צרכני הסלולרי הכשר, שכן למעשה, סמסונג העולמית למדה את הצרכים והדרישות של לקוחות נתיב והטמיעה אותם מלכתחילה במכשיר וכך הביאה לידי מוגמר מוצר איכותי ברמה הגבוהה ביותר כמו שסמסונג יודעת לייצר, ובאופן אוטומטי אין כל פגיעה במכשיר וכמובן אין פגיעה באחריות היצרן.

"אנחנו מחפשים להשתדרג כל הזמן ולהתקדם מבחינה טכנולוגית", מסביר מיקי ברזל, מנכ"ל חברת נתיב, "ובעיקר חשוב לנו לתת ללקוחות שלנו מוצרים מהאיכות הגבוהה ביותר. כאשר הזדמנה לפתחנו האפשרות לקיים תקשורת עם סמסונג ולהעביר להם את חשיבות ההגנה על מכשירים, את השימוש באפליקציות מסוגים מסוימים ועוד, הם נענו לשיתוף הפעולה מתוך הוקרה והערכה למפעל העצום שגילו – למעשה עולם סלולרי שלם של הגנות וברירות מחדל שאינן מוכרות להם. מתוך הערכה לציבור שלם שמחפש מוצר ייחודי, הם שמחו לתת את חסותם בנושא וכך קרם שיתוף הפעולה עור וגידים, דרך היבואן הרשמי בישראל כמובן".

אישור ועדת הרבנים • קרדיט: אתר נתיב

ברכת הגר"ח קנייבסקי • קרדיט: אתר נתיב

חברת נתיב מוכיחה שוב ושוב כי היא מובילה את תחום הסלולר הכשר האיכותי ביותר, עם התקדמות טכנולוגית בלתי מתפשרת. עכשיו שהמכשירים של נתיב עוברים תחת בקרה מוקפדת של סמסונג, והפתרונות מובנים על המכשיר. אין ספק שמדובר ברמה הגבוהה ביותר של מכשיר מוגן. היום אתם יכולים לבחור לעצמכם כל אחד מדגמי המכשירים של סמסונג, ולקבל אותו מוגן ברמה הגבוהה ביותר, עם עדכוני מערכת ואבטחה שוטפים מובנים, בקלות ובנוחות.

ניתן למלא את הטופס הבא, ונציג יחזור אליכם עם כל הפרטים, או להתקשר לטלפון: 072-3713-477

נתיב סמסונג סמארטפון כשר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!