י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

פיגוע דקירה סמוך ל'שמעון הצדיק' • מחבלים דקרו חסיד ברסלב בן 20

מחבלים תקפו עם סכין אברך בן 20, תושב שכונת גאולה, סמוך לקבר 'שמעון הצדיק' בירושלים, ודקרו אותו מספר פעמים בבטנו ובירך • כוחות ההצלה העניקו לו טיפול ראשוני במקום, והוא פונה באמבולנס, כשמצבו מוגדר קל עד בינוני, לבית חולים הדסה הר-הצופים • המשטרה עצרה שני חשודים

זירת האירוע
זירת האירוע

הערב (ה), סמוך לשעה 20:45, נדקר אברך חסיד ברסלב, בן 20, תושב שכונת גאולה, על ידי מחבלים בצומת המלונות הסמוכה לקבר שמעון הצדיק בירושלים.

צוותי מד"א וחובשי 'איחוד הצלה' הוזעקו למקום, כדי להעניק טיפול לנדקר. בעת שכוחות ההצלה עדיין שהו במקום, החלו ערבים ליידות אבנים מתחנת דלק סמוכה לכיוון הכביש הראשי.

לאחר טיפול ראשוני פונה האברך באמצעות אמבולנס מד"א לבית החולים הר-הצופים.

האברך, אחיינו של הרב מוטה פרנק, ממשפיעי ברסלב, נדקר על-ידי מחבל באמצעות סכין, בבטן התחתונה ובירך, ונפצע באורח קל עד בינוני.

המשטרה מנסה לאתר את הדוקרים שנמלטו מהמקום. עד כה עצרה המשטרה שני חשודים במעורבות בדקירה.

מחקירה ראשונית עולה, כי הרקע לאירוע הוא ככל הנראה לאומני.

משה לוי, מתנדב 'איחוד הצלה' סיפר בשיחה עם כתב אתר 'בחדרי חרדים', כי בשעה 20:45 התקבל דיווח על שני צעירים שנדקרו בתחנת דלק, סמוך לקבר שמעון הצדיק בירושלים. "תוך זמן קצר דיווח אחד המתנדבים במירס כי הוא במקום ומדובר בצעיר כבן 20 שדקור בבטנו התחתונה. הנפגע פונה במצב קל באמצעות ניידת טיפול נמרץ לבית החולים הדסה הר הצופים בבירה".

"היו שם שלושה בחורי ישיבות שתקפו אותם מספר בני מיעוטים, ללא סיבה או ויכוח מוקדם", סיפר יוסי מרציאנו, פרמדיק מד"א. "אחד מהם שלף סכין ודקר את אחד החסידים בבטן ובירך. כשהגעתי הוא היה בהכרה וקיבל את הטיפול הראשוני שכלל חבישה, עצירת הדימום ומתן חמצן. משם פונה על ידי ניידת טיפול נמרץ".
שמעון הצדיק דקירה פיגוע פצוע קבר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד