י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
"רק שעה בין שקיעה לזריחה"

300 ק"מ באיים המרהיבים בעדשת הצלם החרדי • יומן מסע

תיעוד מיוחד ממסע מרהיב ועוצר נשימה של הצלם החרדי הוותיק אריאל רבינסקי • 'בחדרי' ילווה את המסע בתמונות ובתיעודים מרהיבים מאירופה, מסע שייערך עשרה ימים • לפניכם תיעוד מהפרק השני במסע - 300 ק"מ באיי ווסטרולן המרהיבים

300 ק"מ באיים המרהיבים בעדשת הצלם החרדי • יומן מסע
רבינסקי על רקע האיים המרהיבים צילום: אריאל רבינסקי

'בחדרי חרדים' בתיעוד מיוחד ממסע מרהיב ועוצר נשימה של הצלם החרדי הוותיק אריאל רבינסקי. 'בחדרי חרדים' ילווה את המסע בתמונות ובתיעודים מרהיבים ממדינות אירופה השונות, מסע שייערך עשרה ימים. לפניכם תיעוד מהפרק השני במסע - 300 ק"מ באיי ווסטרולן המרהיבים.

החלק השני של הצלם אריאל רבינסקי ממשיך במדינת צפון סקנדינביה שבצפון אירופה, אולם הפעם התנתק הצלם מרצועת האיים לופוטן באמצעות מעבורות ענק (ראו תיעוד) ועבר לאיי ווסטרולן המרהיבים - שדרכים תלולות ביותר מובילות אליהם.

בשיחה עם 'בחדרי חרדים' אומר רבינסקי על הפרק השני במסע המיוחד: "ערפל וגשם קל ליווה אותנו במשך 300 ק״מ שגמענו היום. בכביש מהיר זו נסיעה שאורכת שעתיים וחצי, אך בכבישי לופוטן זו נסיעה של 6 שעות".

"רוב הדרך הייתה לאורך רצועת החוף, לאורך חופים מדהימים", מוסיף רבינסקי, "כשהתרחקנו מהחוף נסענו בתוך משטחים אין סופיים של ירוק. באמצע היום נפרדנו מרצועת האיים לופוטן ועברנו לאיי ווסטרולן". 

לדבריו, "המעבר נעשה באמצעות מעבורות ענק שמעבירות כל מה שזז על הכביש, החל מאופניים וכלה במשאיות ענק. בטווחים שעד 1 ק״מ ים או פיורד - קיימים גשרים. למרחקים ארוכים יותר קיימות מעבורות. מאחר ועלינו צפונה, פרק הזמן שבין השקיעה לזריחה מצטמצם לכשעה. עד כה לא פגשנו ניידת משטרה, אמבולנס, מכבי אש - וגם לא רמזור...".

צפו בגלריה מרהיבה ובתיעוד מרתק מהפרק הראשון במסע

אריאל רבינסקי צפון סקנדינביה איי ווסטרולן מעבורת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד