י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
מאבני היסוד של הקהילה החרדית

טרגדיה בפתח תקווה: אברך בן 40 נפטר מהמחלה

מאבני היסוד של הקהילה החרדית: הרב שמואל אייזנבך זצ"ל, מחשובי האברכים בישיבת לומז'ה הלך לעולמו במרכז דוידוף בבית החולים בלינסון בפתח תקווה • הותיר אחריו את רעייתו וארבעה ילדים יתומים 

טרגדיה בפתח תקווה: אברך בן 40 נפטר מהמחלה
נר נשמה צילום: pixabay

ברוך דיין האמת: בבית החולים בלינסון בפתח תקווה הלך לעולמו הבוקר (חמישי) האברך הצעיר והחשוב הרב הגאון רבי שמואל אייזנבך זצ"ל, מחשובי קהילת 'אבי עזרי' במרכז העיר פתח תקווה ומחשובי תלמידי החכמים של כולל לומז'ה, לאחר שהתמודד עם המחלה הקשה בשנה האחרונה.

בשבוע האחרון הדרדר מצבו והוא נפטר לבית עולמו בגיל 40 בלבד. המנוח זצ"ל נולד בירושלים בי"א שבט תשל"ט, לאביו יבלחט"א הרב צבי אייזנבך, ולאמו מרת חנה. 

בבחרותו למד וקנה את תורתו בישיבת 'עטרת ישראל' בשכונת בית וגן בירושלים, שם היה לאחר ממצויני תלמידי הישיבה והיה חביב על רבותיו וכן על מורו ורבו - ראש הישיבה הגרב"מ אזרחי, חבר מועצת גדולי התורה. 

בהגיע לפרקו נישא לרעייתו שתחי', בתו של הרב מנחם תיק מוותיקי ההקהילה החרדית בעיר פתח תקווה. מכריו מספרים ל'בחדר חרדים' כי ר' שמואל היה אבן מאבני היסוד של קהילת 'אבי עזרי' והקהילה החרדית בפתח תקווה, אברך ירא שמים, אדם אמיתי שהיה שקוע בד' אמות של הלכה. 

המנוח שהיה אציל הנפש כל חייו ישב ולמד בהתמדה עצומה בכולל לומז'ה במרכז העיר - שם היה לאחד מבני החבורה. הותיר אחריו את רעייתו חוה וארבעה ילדים יתומים שנותרו ללא אבא.  

מסע הלוויה יתקיים היום (חמישי) בשעה 16:00 מביתו ברחוב האורים 8 בפתח תקווה לבית החיים סגולה שם ייטמן.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים. 

טרגדיה אבי עזרי לומז'ה הרב שמואל אייזנבך

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד