י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

בראשית נברא אירוע

ביקרנו בחתונה באולמי "בראשית" בירושלים וחזרנו עמוסי חוויות. תפאורה משובחת, תאורה עולמית, סאונד מהחלומות אבל בעיקר – אוכל מהרמה הכי גבוהה בענף

בראשית נברא אירוע
אולמי בראשית צילום: אולמי בראשית

בראשית השבוע התארחנו בחתונה של חברים קרובים באולמי בראשית. מיד עם כניסתנו למתחם הבחנו שמדובר באולם בוטיק לאירועים יוקרתיים של עד 250 אורחים, קייטרינג ושמענו שיש שם אוכל מוכן משובח בימי שישי.

היינו קבוצה גדולה של חברים וחלק מהאנשים ציינו לשבח את ההשקעה המטורפת בתאורה, בתפאורה ובמערכות הסאונד שהן ברמה בינלאומית. אני התמקדתי באוכל שלטעמי הוא ממש ברמת מסעדת שף. אוכל בייתי, מתובל בגאונות.  

המקום המרהיב הזה נמצא ברחוב בית הדפוס 22 בירושלים, כבר שש שנים. משיחה עם צוות העובדים הבנו שהמיתוג מחדש עשה רק טוב ומיתג את החגיגה הזאת באחת כאולם יוקרה. הבכירים מאנשי הצוות ציינו שלמרות ההשקעה האדירה במתחם ובחומרי הגלם המשובחים במזון, המחירים לאירועים בהחלט תחרותיים ואפשריים לכל זוג. לשאלתנו, התברר כי במקום יש השגחה מהודרת מטעמו של הרב מחפוד. מצא חן בעיננו מאוד שהכניסה כוללת נגישות מלאה ללא מעליות וללא מדרגות.

אולמי בראשית • קרדיט: יח"צ

כאשר הבענו את פליאתנו מרמת האוכל, הוזמנו לסיור קצר במטבח ונחשפנו למטבח שף המבשל במקום. האוכל טרי, איכותי ומוגש מכל הלב ובשפע.

לדברי המקומיים, המיקום מנצח ומתאים למגיעים מחוץ לירושלים וגם למי שעשה את דרכו מתוך ירושלים. מגרש החנייה רחב ידיים ממש בלי הגבלת מקום וצמוד לאולם. אימא שלי ששמחה מאוד שהכניסה לא כוללת מדרגות, טרחה לציין שהניקיון במקום פשוט מופתי.

בן בראשי, מבעלי האולם מסביר: ״אנחנו לא סוחרים בתחום, אנחנו באנו מתוך שליחות ומזכירים לעצמנו מדי ערב שכולנו עומדים כל יום מחדש למבחן. עבורנו, לראות את העיניים הבורקות של הזוג המתחתן או שאר בעלי השמחה והמקורבים, שווה הכל. בנינו מותג ירושלמי חזק במתכונת של משפחה המורכבת מצוות עובדים מנוסה, מאוחד ואיכותי. האולם עבר שיפוץ ומתיחת פנים ברמת השקעה חריגה בישראל מתוך רצון לגרום לאורחים תחושה שונה והפידבקים משמחים אותנו ומרגשים. לשמחתנו התברר כי האולם מפעיל שוק אוכל מדי שישי. אוכל מוכן לכבוד שבת ,שכולל שלל סלטים ביתיים, מנות ביתיות מבושלות ועוד. הופתענו מהמבחר הגדול של הדגים, לספירתנו נכחו באירוע 15 סוגי דגים ומעל 20 מנות בשריות.
הכל כלל תוספות ביתיות ולחם מיוחד.

בגזרת ההכנות לשבת, הובהר לנו שהכל מבושל במטבח השף של המקום, טרי וללא גרם של חומר משמר.

בן בראשי • קרדיט: אולמי בראשית

מה נאמר לכם? לאחר חיפושים ארוכים מצאנו אולם בעל כשרות מהודרת, מוקפד, יוקרתי, מוביל.

רוצים ליצור אתנו קשר?

בראשית אירועים: 02-6487048

רחוב בית הדפוס 22 ירושלים
אתר: http://www.bereshitb.com/

פייסבוק: https://m.facebook.com/bereshitgivatshaul/

אינסטגרם: https://instagram.com/bereshit_e?igshid=1jffl7nhva0hl

בראשית אולם אירועים הרב מחפוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד