י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
דרמה מהאגדות • צפו

פעוט עלה על מסוע המזוודות בשדה התעופה

פעוט סקרן שבר את ידו לאחר שעלה על מסוע מזוודות בשדה תעופה בארצות הברית, בעת שאמו הדפיסה את כרטיס העלייה למטוס • צפו

פעוט עלה על מסוע המזוודות בשדה התעופה
אילוסטרציה צילום: בועז בן ארי

אדית וגה סיפרה כי היא "התחרפנה" לאחר שהבינה שהילד שלה, בן השנתיים, נעלם בזמן שגבה היה מופנה אליו לזמן קצר. הילד שרד, לאחר שעלה על מסוע בשדה התעופה והמשיך לאורך מסלול ארוך כשבדרך הוא מקבל חבטות ממזוודות כבדות. מסעו של הילד על המסוע ארך כחמש דקות תמימות, כך מפרסמים כל תקשורת בארצות הברית.

הדרמה התרחשה לפני שלושה ימים, ונראית במצלמות האבטחה, בשדה התעופה הבינלאומי הרטספילד-ג'קסון אטלנטה - ג'ורג'יה.

אמו אדית אמרה ל- WSB-TV, כי היא הניחה את לורנצו בן השנתיים לרגע תוך כדי בדיקה בדלפק הכרטיסים של חברת "ספיריט איירליינס". האם הוסיפה וסיפרה, כי "ברגע שראיתי את הילד על המסוע מיהרתי להציל אותו, אך הוא היה בסוף המכונה, ולא יכולתי להשיג אותו".

לורנצו בסופו של דבר יצא ל"נסיעה ארוכה" בזמן שאמו המבוהלת הסתובבה בבהלה ברחבי הטרמינל. היא סיפרה כי רצתה "לקפוץ" על המסוע, כדי לקחת אותו, אבל הצוות לא אפשר לה. אדית הוסיפה: "פשוט התחרפנתי ורצתי ואמרתי, אלוקים אדירים, אני מקווה שהוא בסדר, אני מקווה שהוא נהנה מהנסיעה".

בחלק מפחיד במיוחד בתיעוד, נראה הפעוט כשהוא מנסה נואשות להתחמק משם, הוא נראה לופת מזוודה גדולה, ומנסה לטפס עליה לפני שהוא נמשך חזרה למערכת המסוע.

חמש דקות לאחר מכן - לורנצו הקטן הגיע לחדר המזוודות, שם זינקו עליו מספר עובדים ותפסו אותו מהמסוע שנעצר. לורנצו יצא משם עם יד שבורה לאחר שנתקע בין מזוודות גדולות ממנו בהרבה. הוא שנלקח לטיפול בבית חולים מקומי, אמו אמרה שהיא "אסירת תודה שהוא חי".

מטעם שדה התעופה הרטספילד-ג'קסון נמסר: "שוטרי משטרת אטלנטה וכוחות הצלה וכיבוי אש של המקום, הגיבו לאירוע בשדה התעופה בו היה ילד קטן שהגיע למערכת סינון הכבודה האוטומטית דרך דלפק הכרטיסים של ספיריט איירליינס. מינהל אבטחת התחבורה ושותפים נוספים, מסייעים גם הם בחקירת האירוע"

מחברת התעופה נמסר, כי דלפק הכרטיסים היה סגור בזמן האירוע, ואף אחד מאנשי הצוות לא היה שם כדי למנוע מהילד לעלות עליו, ולכן לא היה מי שיוציא את הילד מהמסוע.

שדה תעופה ג'ורג'יה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד