י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

פינות ישיבה לגינה – הדבר החם הבא

גם אתם מרגישים את החום הזה בחוץ? הפעם לא מדובר בשמש שקרנית אלא בקיץ אמיתי שבא לכאן ורוצה להישאר. הרוח הקרירה כבר פינתה את מקומה לקרני השמש החמות והגינה מקבלת את המקום שראוי לה והופכת להיות לב הבית

פינות ישיבה לגינה – הדבר החם הבא
ריהוט לגינה צילום: יח"צ

גם אתם מרגישים את החום הזה בחוץ? הפעם לא מדובר בשמש שקרנית אלא בקיץ אמיתי שבא לכאן ורוצה להישאר. הרוח הקרירה כבר פינתה את מקומה לקרני השמש החמות והגינה מקבלת את המקום שראוי לה והופכת להיות לב הבית, עד כדי כך שלעיתים אנשים מוציאים טלויזיה אל הגינה ושם נוצר הסלון המרכזי של הבית. הגינה היא המקום שתמיד כיף להיות בו - גם אם לבד, גם אם ביחד, גם אם אתם אוהבים לארח וגם אם לא, ובעצם לכל צורך שאותו תרצו למלא.

הקלאסיקה של הגינה
פינת זולה כשמה כן היא (ראו ערך בויקיפקדיה): היא מעניקה את המקום להירגע, לקחת אוויר ולשנות אווירה. הנה ההזדמנות שלכם לחדש את הגינה ולהעניק לה טאץ' צעיר ומודרני בתקציב נוח ובמאמץ קטן.
פינת זולה היא פינת ישיבה מעץ אשר כוללת שולחן וספספלים (מושבים) שיכולים להיות גבוהים או נמוכים על פי העדפת הלקוח. הספסלים כוללים כריות נוי שמעשירות את הגינה בצבע ומרעננות את המראה שלה במגוון צבעים רחב. את פינת הזולה ניתנת ניתן לרכוש על פי מידות אישיות כך שהיא יכולה להתאים גם לגינה קטנה וגם לחצר רחבה וגדולה. ספסלי פינת הזולה יכולים לאכלס מספר קטן או גדול של יושבים על פי בחירתכם והם יכולים לשמש כמקום ישיבה נוח או אפילו כמקום לשכב בו לתנומה קצרה. מעבר לכל אלה, קל לשמור על פינת הזולה לאורך זמן בעזרת שימוש בכיסויים לריהוט גינה מבד קורדורה משובח ועמיד.

פינת ישיבה • קרדיט: יח"צ

ספסל קק"ל
סביר להניח שפגשתם שולחן קק"ל באחד מהטיולים האחרונים שלכם, אז הנה הזדמנות מצויינת לשחזר את הטיול ולהכניס את הטבע לגינה שלכם: עם שולחן קק"ל קל לשדרג את הגינה. שולחן קק"ל הוא בעצם יחידה שלמה של מערכת לגינה המשלבת בין ספסלי ישיבה ושולחן. המוצר שימושי מאוד ויכול לשמש כפינת ישיבה, כשולחן אוכל  או כפינת המתנה וזהו פיתרון ישיבה ואירוח יצירתי וזול יחסית. חלק מעמידותו הגבוהה של שולחן קק"ל ניתן לייחס לעובדה כי הוא עשוי מעץ אורן פיני מדרגה 5 אשר עבר תהליכי עיבוד הכוללים הקצעה, שיוף וחיטוי אשר שומרים על העץ לאורך זמן ומגינים מפני ריקבון ומזיקים.
שולחן קק"ל ניתן לרכישה במספר גירסאות: ניתן לקבלו כקיט שאותו יש להרכיב (מה שגורם לחיסכון בעלותו), ניתן לרכוש שולחן קק"ל קטן ונוח לילדים, ניתן להשיג שולחן קק"ל מונגש לנכים בעל הנגשה מלאה משני צידי השולחן, ניתן להוסיף גגון או משענות למושבים של שולחן קק"ל ובעצם, ניתן להוסיף או להוריד בו כל מה שעולה על דעתכם.

פינת אוכל לגינה
זה לא נדיר לראות שבימי הקיץ המקום העיקרי בו אוכלים הוא הגינה, לכן אנשים רבים בוחרים "להוציא" את המטבח החוצה ולאכול בחוץ, בין אם מדובר בארוחת בוקר מפנקת, ארוחת צהריים ביתי או ארוחת ערב קלילה, ובל נשכח אירוח קליל של חברים ובני משפחה.
סט ריהוט הגן כולל שולחן וכיסאות העשויים אלומיניום וזכוכית מחוסמת, בעוד הכיסאות עשויים מבד טקסליין חזק ונוח. הסט מתאפיין בעיצוב נקי ובעל עמידות גובהה לתנאי מזג האוויר הקשים של ישראל. השולחן יכול להיפתח לאורך כפול בקלות וניתן להושיב סביבו מספר רב של אנשים, גם אם יש לכם משפחה גדולה או חברים רבים שבאים אליכם בפעם אחת. קל לצאת ולשבת לאכול בגינה עם פינת אוכל שהיא קלת משקל, חזקה וקלה לתפעול ופתיחה. כמו כן, קל לתפעל את הסט וניתן לפתוח אותו בקלות ובמהירות ביד אחת בזכות מנגנון פתיחה קל ונוח.

אז עם כל השפע הזה שיש בתחום ריהוט הגינה, פלא שקשה להחליט במה לבחור לחצר שלכם?
תחום ריהוט הגינה הולך וצובר תאוצה והרהיטי הגינה נעשים יותר ויותר מותאמים ללקוחות, בין אם בחומרים שאותם הלקוח יכול לבחור, במידות שהוא יכול לבחור, בעיצוב הכללי של המוצר אותו ניתן לבחור ובמגוון הצבעים הרחב.

המאמר באדיבות פסים ריהוט גן – יצרנית פינות הזולה המובילה בישראל

 

גינה מכת חום ריהוט גן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד