ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024
חדש ימינו כקדם

לראשונה כאדמו"ר: הרבי מקאליב ישבות בבני ברק

האדמו"ר מקאליב ישבות בבני ברק בשבת הקרובה פרשת מטות ויערוך את שולחנו באותו מקום שהתפלל זקנו - הרבי הקודם - שם ערך את שולחנותיו עשרות בשנים

לראשונה כאדמו"ר: הרבי מקאליב ישבות בבני ברק
מוצאי שבת עם הרבי החדש מקאליב צילום: יוחנן לוסטיג

תכונה רבה בקרב קהל חסידי ואוהדי "חצר קאליב" לקראת הביקור הראשון של האדמו"ר בעיר התורה והחסידות. הרבי ישבות בשבת הקרובה פרשת מטות בעיר בני ברק, בקרב בני קהילתו - לראשונה מאז הסתלקותו של סביו הרבי הקודם מקאליב זצ"ל. 

בקרב תושבי העיר שעדיין זוכרים את הטישים שערך הרבי הקודם, עולה ערגה ל'טישים' של קאליב, אשר ערך הרבי ברוב פאר והדר משך כחצי יובל שנים בהן התגורר בעיר ובה פעל כדרכו בקודש למען הכלל והפרט.

גולת הכותרת של השבת היא עריכת הטיש בליל שבת קודש בשעה 23.15 - בביהמ"ד לעלוב ברחוב אהרנוביץ 20 - בעבר קאליב. המקום נוסד במסירות נפש על ידי הרבי מקאליב זצ"ל ובו ספוגים תפילותיו וניגוניו הרבים אשר בהם היה מעורר לב ישראל לאביהם שבשמים. 

שאר התפילות ועריכת השולחן לסעודה שלישית יתקיימו בבית המדרש של חסידי קאליב ברחוב השלושה 32, שם קיים היכל בית המדרש אשר נתייסד על ידי האדמו"ר הקודם על שם הסבא הגדול רבי יצחק אייזיק מקאליב ונתרם על ידי הרב אפרים פישל בן פרידא רייזל פולק. 

זמני התפילות לשבת מנחה ער''ש –בשעה 7:30 שחרית בשעה 9:00, תפילת מנחה וסעודה שלישית בשעה 7:15. 

קאליב שבת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד