ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
"מוליך אותו שולל"

הפרשן הבכיר: הייתי מפטר את היועץ של גנץ

לאור ביקורו של בני גנץ בבני ברק, יוצא הפרשן הבכיר נגד האסטרטגיה המעוותת וכותב כי במקומו של גנץ, היה מפטר את היועץ שלו לענייני חרדים "מוליך אותו שולל"

הפרשן הבכיר: הייתי מפטר את היועץ של גנץ
בני גנץ חובש כיפה לראשו צילום: נועם ריבקין-פנטון, פלאש 90

יו"ר 'כחול לבן' ח"כ בני גנץ צפוי לבקר הערב (חמישי) בבני ברק כחלק ממסע הבחירות שלו וניסיונות ההתקרבות לציבור החרדי. ברשתות החברתיות הפך סיפור הביקור לנושא חם, כשמשתמשים רבים מגיבים לכאן ולכאן.

הפרשן הבכיר לענייני חרדים ב'ערוץ 13' אבישי בן חיים, צייץ בחשבון הטוויטר שלו בתגובה לביקור המתוכנן, "אם הייתי בני גנץ, דבר ראשון הייתי מפטר את היועץ שלו לענייני חרדים (לא יודע מי זה) שמוליך אותו שולל כאילו יש סיכוי שהחרדים ילכו איתו לממשלת שמאל בראשותו, ולא מסביר לו את האמת המרה: שכל מה שהחרדים אומרים שהם מוכנים לשבת בממשלה עם גנץ, הכוונה סה"כ לממשלת נתניהו שגם גנץ יהיה שותף בה".

בתוך כך, בהודעת וואטסאפ אנונימית שמופצת בשעות האחרונות, נקראים חרדים מבני ברק, "להגיע לפגוש את בני גנץ בזמן ביקורו בעיר, ולהסביר לו שלא יצליח לחבר בין החרדים לשמאל".

ביקורו של גנץ הערב בבני ברק יהיה בכמה תחנות, כאשר ביניהם יסתובב בין חנויות הטשולנט השונות וכן במאפיית ויז'ניץ המיתולוגית וזאת כדי להתחכך בחרדים ולנסות לשכנעם שיצביעו עבורו או לפחות כדי ליצור תדמית של מי שיכול להיות ראש ממשלה בתמיכת החרדים.

כידוע, כלל הח"כים החרדים הצהירו ברורות, באופן ברור כי לא ישבו בממשלה יחד עם יאיר לפיד וכל עוד גנץ הולך איתו יחד, אין היתכנות לממשלה בראשותו כשהחרדים בפנים.

אבישי בן חיים בני גנץ בחירות 2019

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד