י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
קבלת פנים לא נעימה

בגלל המהומות בבני ברק: בני גנץ ביטל • צפו

לא כך ציפה בני גנץ להתקבל בבני ברק, כחלק ממסע הבחירות שלו • בשעה האחרונה התגודדו מאות חרדים מחוץ למאפיית ויז'ניץ המיתולוגית תוך שהם מניפים שלטי תמיכה בנתניהו ו'הליכוד' • מחשש לעימות מצולם איתם, גנץ ביטל את הגעתו ויצא את העיר • צפו

בגלל המהומות בבני ברק: בני גנץ ביטל • צפו
תמיכה בנתניהו בב"ב - לרגל בואו של גנץ לעיר צילום: באדיבות המצלם

מאות מפגינים חרדים התאספו הערב (חמישי) בכניסה למאפיית ויז'ניץ ברח' שמשון הגיבור בבני ברק, קראו קריאות בגנות השמאל, מפלגת 'כחול לבן' ומועמדה לראשות הממשלה ברוטציה - יאיר לפיד וכן הניפו שלטי תמיכה בראש הממשלה בנימין נתניהו.

זאת לקראת בואו על פי התכנון של יו"ר מפלגת 'כחול לבן' והמועמד לראשות הממשלה, ח"כ בני גנץ, למפגש מיוחד וראשוני עם תושבים חרדים מחוץ למאפייה המיתולוגית, יחד עם חברי מפלגתו ח"כ יועז הנדל וח"כ יזהר שי.

אולם, בשל ההתגודדות ההמונית החליט בני גנץ לבטל את הגעתו מחשש לעימות מצולם מול תושבים חרדים, שיגרום לו למבוכה רבה ונזק תדמיתי במערכת הבחירות. 

עם זאת מדוברות 'כחול לבן' יצאה הודעה כדלהלן, "המועמד לראשות הממשלה ויו"ר כחול לבן, רא"ל (מיל') בני גנץ הגיע היום יחד עם ח"כ יזהר שי וח"כ יועז הנדל לסיור בבני ברק. גנץ הגיע ל"צ'ולנטית" ליל שישי וסייר בגמ"ח חברים לרפואה".

גנץ בבני ברק.

"בסיור פגש גנץ מאות תושבים ושוחח עמם על סוגיות חברתיות שונות, האתגרים בחברה הישראלית וחשיבות שילובם של החרדים כמרכיב חשוב בה. גנץ אמר לנוכחים כי עלינו כחברה להיאבק על המחבר ולא לחפש המפריד. זה בדיוק מה שאעשה לאחר שאבחר", כך נמסר מדוברות המפלגה.

יעקב וידר, יו"ר סיעת 'הליכוד' בעיריית בני ברק ומארגן ההפגנה, מסר כי "תושבי בני ברק והציבור החרדי כולו תומכים רק בנתניהו לראשות הממשלה! באנו להבהיר לגנץ ולפיד, שתומכים במדינת כל אזרחיה ובמחיקת המסורת היהודית - אין לכם מה לחפש בבני ברק!".

מוקדם יותר הערב, צייץ הפרשן הבכיר אבישי בן חיים בחשבון הטוויטר שלו, "אם הייתי בני גנץ, דבר ראשון הייתי מפטר את היועץ שלו לענייני חרדים (לא יודע מי זה) שמוליך אותו שולל כאילו יש סיכוי שהחרדים ילכו איתו לממשלת שמאל בראשותו, ולא מסביר לו את האמת המרה: שכל מה שהחרדים אומרים שהם מוכנים לשבת בממשלה עם גנץ, הכוונה סה"כ לממשלת נתניהו שגם גנץ יהיה שותף בה".

בני גנץ מאפיית ויזניץ בחירות 2019 יעקב וידר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 16 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד