י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
תבהלה לילית בבני ברק

פיצוץ עז החריד את ויז'ניץ: שני פצועים פונו

פיצוץ עז החריד הלילה את קרית ויז'ניץ בבני ברק • שני אברכים נפצעו • מאות סקרנים במקום לצד חבלנים שהוזעקו כדי לבדוק במה מדובר 

פיצוץ עז החריד את ויז'ניץ: שני פצועים פונו
זירת הפיצוץ ברח' אהבת שלום בבני ברק צילום: יואל רוזנטל

פצוע בינוני עד קשה ופצוע קל הלילה (חמישי) בבני ברק כתוצאה מפיצוץ ברחוב אהבת שלום פינת האדמו"ר מווישווא בקרית ויז'ניץ בני ברק.

בסביבות השעה 00:45 נשמע פיצוץ עז בקרית ויז'ניץ שהרעיד את הבניינים הסמוכים והוציא לרחוב מאות מתושבי הקרייה.

בזה אחר זה נשמע יללות סירנה, עשרות רכבי הצלה, כיבוי אש וחבלני משטרה הוזעקו למקום בכדי להעניק סיוע לפצועים, להרחיק את המתגודדים מפני הסכנה וכן לבדוק את נסיבות הפיצוץ.

יעקב ישראל מלכה שפינה את הפצועים באמבולנס של 'איחוד הצלה' סיפר: "הענקנו להם סיוע רפואי ראשוני בזירת האירוע ולאחר מכן הם פונו באמבולנס של איחוד הצלה להמשך קבלת טיפול רפואי בבית החולים בתל השומר".

זירת הפיצוץ בקרית ויז'ניץ. צילום: יואל רוזנטל

ל'בחדרי חרדים' נודע כי מדובר בשני אברכים חסיד וליטאי שנפצעו כתוצאה מהפיצוץ. בשלב זה לא ידוע מה בדיוק התפוצץ וההערכה הראשונית של המשטרה היא שמדובר בכוורת זיקוקים. 

אחד הסקרנים בשטח סיפר ל'בחדרי חרדים', "התפללתי מעריב בשטיבלאך הסמוך 'בית הלל', לפתע נשמע פיצוץ עז ודקות לאחריו נשמעו יללות של רכבי הצלה ומשטרה ששעטו לעבר רחוב אהבת שלום. עד מהרה התמלא המקום הנמצא במרכז שיכון ויז'ניץ במאות סקרנים".

מדוברות המשטרה נמסר כי לפני זמן קצר נשמע קול פיצוץ ברחוב אהבת שלום בבני ברק. כוחות משטרה וגורמי הצלה שהגיעו למקום הבחינו בשני פצועים והם פונו לבית חולים תל השומר. חבלנים במקום ובודקים את נסיבות הפיצוץ. נפתחה חקירה ונסיבות האירוע נבדקות.

יצוין כי רחוב אהבת שלום נסגר לשני הכיוונים.

פיצוץ בבני ברק קרית ויז'ניץ סקרנים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד