י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
רשת המלונות נעתרה

מדי הצוות שפגעו ברגשות היהודים - יוחלפו

רשת מלונות מפורסמת בארה"ב הודיעה, כי תחליף לעובדיה את המדים בעקבות פנייה של אורחת יהודייה - שטענה כי המדים פגעו ברגשותיה כצאצאית לניצולי שואה 

מדי הצוות שפגעו ברגשות היהודים - יוחלפו
מדי רשת המלונות/טלאי צהוב צילום: באדיבות המצלם /גילי יערי, פלאש 90

רשת מלונות MGM הודיעה כי תשנה את הלוגו המוצמד למדי האבטחה שלה, מדים בצבע צהוב, עם סמל שנראה כמו טלאי צהוב, איתו הסתובבו היהודים ברחובות בזמן שהנאצים שלטו באירופה.

החלטה הגיעה מתוך התחשבות ברגשי היהודים, לאחר שאישה יהודייה שהתארחה במלון בקליבלנד, הבחינה בלוגו והיתה נסערת ממנה. היא יצרה קשר עם אתר Cleveland Jewish News והם פנו לבעלי רשת המלונות מלאס וגאס בעניין.

ג'יון שרף מאוהיו, סיפרה כי היא נדהמה מהמחזה, "משפחתי נהרגה בשואה, אז אני מרגישה קרובה מאוד להרגשה הזו, ואני לוקחת את זה ברצינות, הדימויים מחזירים אותי חזרה לעבר הזה שכואב, כוכב על חולצה צהובה מזכיר ממש בצרחה את הסימן שהגרמנים הכריחו יהודים ללבוש, סבי היה גרמני והוא עזב את גרמניה, אך בני משפחה אחרים נספו".

דברה דה-שונג, סמנכ"לית בכירה של רשת המלונות, שלחה תגובה לאחר הפרסום והודיעה כי החברה תשנה את המדים, אך היא לא נקבה בתאריך, מתי זה יקרה.

עוד נאמר בהודעה, "אנו מעריכים את העובדה שזה הובא לידיעתנו, ונתחיל בתהליך שינוי התגים על המדים המדוברים, אנו מצטערים שמישהו נפגע, זו בהחלט לא הייתה כוונתנו".

רשת מלונות MGM טלאי צהוב לובשי מדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד