י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
בחסדי שמים

הרופא שניתח את הילד החרדי שנדקר: "נס גדול"

הרופא שניתח את הילד החרדי בן ה-6 שנדקר אמש בגן שעשועים ברחובות מספר הבוקר כי הניתוח בכף ידו עבר בהצלחה: "נס גדול שהעורק הראשי והעצבים לא נפגעו"

הרופא שניתח את הילד החרדי שנדקר: "נס גדול"
ילד בן שש נדקר בידו בגן שעשועים צילום: דוברות איחוד הצלה

ד"ר דוד יהודה, מנהל יחידת כירורגיה כף יד במרכז הרפואי קפלן מקבוצת כללית, אשר ניתח אתמול בערב את הילד החרדי בן ה-6 שנדקר בגן שעשועים ברחובות, מעדכן על מצבו הבוקר:

"מצבו של הילד הבוקר טוב. במהלך הניתוח ביצע הצוות הרפואי בקפלן סקירה מקיפה של כל איזור המרפק הקרוע. בנס גדול לא נפגעו העורק הראשי והעצבים למרות שהדקירה היתה קרובה מאוד אליהם." מספר הרופא "צוות חדר ניתוח ביצע בהצלחה תפירה של כל מסת השרירים המכופפים של האמה והאצבעות ומערכת כלי דם. הילד עבר גיבוס של היד למשך מספר שבועות ויישאר להמשך אשפוז במהלך סוף השבוע".

כזכור, ילד חרדי כבן 6 ששהה בגן שעשועים 'גן המגינים' בעיר רחובות, נדקר בידו ונפצע. כונני איחוד הצלה תושבי העיר, העניקו לו טיפול רפואי ראשוני שכלל חבישה, והוא פונה במצב קל עד בינוני לבית החולים קפלן.

שעה קלה לאחר הדקירה, שוטרי תחנת רחובות איתרו במהלך הסריקות חשוד במעשה, שנעצר ונחקר. מדובר בתושב העיר בן 34, שעל פי החשד דקר את הילד באמצעות סכין. בשעה הקרובה הוא יובא לבית משפט השלום בפתח תקווה שם המשטרה תבקש להאריך את מעצרו. מה מניע אדם לדקור ילד בן 6 בגינת משחקים? על פי גורמים הקשורים לחקירה, מדובר במניע הזוי.

חרדי נדקר רחובות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד