י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
"במצב נפשי קשה ביותר"

מעצרו של דוקר הילד החרדי הוארך בארבעה ימים

"במצב נפשי קשה ביותר": מעצרו של תושב רחובות שנחשד בדקירת הילד החרדי בן ה-6 בגן השעשועים - הוארך בארבעה ימים • עורך דינו: "היה מנותק מהמציאות במצב נפשי קשה ביותר"

מעצרו של דוקר הילד החרדי הוארך בארבעה ימים
ילד בן שש נדקר בידו בגן שעשועים צילום: דוברות איחוד הצלה

מעצרו של תושב רחובות בן 34 הוארך מוקדם יותר (שישי) בארבעה ימים. זאת, לאחר שעל פי החשד, דקר אתמול ילד חרדי כבן שש בעת ששהה ב'גן המגנים' בעיר.

פרקליטו של החשוד עו"ד ניל סיימון, אמר: "יש לי אי נוחות גדולה מאוד עם התנהלות המשטרה", זאת מאחר ולדבריו כבר אתמול כאשר פגש את העצור בתחנת המשטרה הוא "היה מנותק מהמציאות במצב נפשי קשה ביותר", ולדבריו נאמר לו שייבדק אצל פסיכיאטר - ובמקום זאת הוא הובל לשיחזור.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי החשוד שנעצר כבר הספיק להודות בדקירת הילד ואף הספיק להוביל את חוקרי המשטרה לגינה, להצביע היכן ואיך דקר את הילד, ואף ביצע שיחזור.

כזכור, ילד חרדי כבן 6 ששהה אתמול בגן שעשועים "גן המגינים" בעיר רחובות, נדקר בידו ונפצע. כונני איחוד הצלה תושבי העיר העניקו לו טיפול רפואי ראשוני שכלל חבישה, והוא פונה במצב קל עד בינוני לבית החולים קפלן.

בשלב הראשוני לא היה ברור מי דקר אותו באמצעות סכין, וכן מדוע דווקא הילד הזה נדקר. שוטרים הוזעקו לזירה ברחוב נאפו ופתחו בסריקות, במהלכן אותר החשוד, בן 34 מרחובות, בחשד למעורבות בפציעתו של הילד. 

דר׳ אורי בלה, מנהל חדר מיון ילדים, המרכז הרפואי קפלן מקבוצת כללית אמר כי "בשעות הצהרים הגיע ילד כבן 6 מפארק ברחובות, לאחר שהוא נדקר, אירוע חריג מאוד. מיד בא צוות רב מקצועי כדי לקבל אותו, ייצבנו את מצבו. מה שמצאנו בבדיקה, זה חתך עמוק בזרוע שמאל, שדורש טיפול ניתוחי".

הילד הוכנס מיד לניתוח כדי לאחות את הקרע, ובמקביל החשוד נחקר בתחנת המשטרה, שם מנסים להבין באמצעות איזה חפץ נקר הילד וכן בודקים האם החשוד שנעצר, בעל רקע נפשי.

אדל גזיאל חובשת באיחוד הצלה שהעניקה לו סיוע ראשוני סיפרה: "הענקנו סיוע ראשוני לילד שנדקר בפלג גופו העליון. לאחר הטיפול הראשוני בזירת האירוע הוא פונה להמשך קבלת טיפול רפואי בבית החולים".

חובש רפואת חירום במד"א אלכסנדר שאריי סיפר: "כשהגענו למקום ראינו את הילד יושב על ספסל בגן הציבורי כשהיד שלו חבושה בחולצה שהניחו עוברי אורח. ביצענו בדיקה רפואית וחבשנו את הפציעה עם תחבושת סטרילית ופינינו את הילד בליווי בן משפחה לבית החולים כשמצבו קל עד בינוני".

גן משחקים דקירה הסתכלות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד