ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024
החלטות ביום ראשון

הדקה ה-90: שקד מזהירה - ״הימין כולו יפסיד״

דקות לכניסת השבת - יו״ר הימין החדש איילת שקד מזהירה: "מחנה הימין יפסיד; הזמן אוזל, צריך לקבל החלטות ביום ראשון" • כל הפרטים

הדקה ה-90: שקד מזהירה - ״הימין כולו יפסיד״
הימין החדש צילום: Noam Revkin Fenton/Flash90

דקות לכניסת השבת ובעוד חילוקי הדעות בתוך מפלגות הימין בשיאם, יו״ר הימין החדש השרה לשעבר איילת שקד משגרת לפני זמן קצר (שישי) הודעה בה היא קוראת להגיע לסיכומים עוד ליום ראשון, כשהיא מתריעה מסכנה כי הימין כולו עלול להפסיד את הבחירות.

״עד רגע זה אנחנו עסוקים בניסיונות לאחד את גוש הימין ולרוץ ביחד, ככוח אחד חזק. האמת שאני כבר צרודה מרוב שיחות ומחכה שתיכנס השבת. יש עדיין פערים וחילוקי דעות אולם הם לא גדולים״, כתבה שקד.

השרה לשעבר הוסיפה: ״אני מצפה מחבריי, יו״ר הבית היהודי הרב רפי פרץ ויו״ר האיחוד הלאומי בצלאל סמוטריץ, לעשות כל מאמץ כמו שאני עושה בחודש האחרון על מנת לחבר את כל הציונות הדתית על שלל גווניה ואת הימין החילוני האידיאולוגי״.

עוד אמרה שקד כי ״אני חושבת שזה צו השעה ושאם נתבצר בדרישות שאינן תואמות את המציאות כולנו נפסיד. מחנה הימין יפסיד. הזמן אזל, צריך לקבל החלטות ביום ראשון. אני מקווה שנצליח״.

יצוין כי מוקדם יותר היום הבהיר יו״ר האיחוד הלאומי חבר הכנסת והשר בצלאל סמוטריץ׳ כי ״אין שום מצב בעולם שבו לא נלך ביחד עם הימין החדש. זה יהיה סיכון חסר אחריות למדינת ישראל ואני משוכנע שגם נתניהו וגם השותפים שלנו בבית היהודי מבינים את זה. מאמין שגם בימין החדש״.

איילת שקד מפלגת הימין החדש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד