י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
הבכיר הימני מזהיר

"שרת המשפטים שפיר? שר החינוך הורוביץ?"

"תגמרו עם זה": לאחר האיחוד בשמאל - ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן מזהיר מפני אפשרות שראשי "המחנה הדמוקרטי", ברק, הורוביץ ושפיר, עשויים לחבור לממשלת נתניהו • "מנהיגים יקרים - בואו תגמרו את זה למען ההתיישבות בישראל" • 'בחדרי חרדים' עם כל הפרטים

"שרת המשפטים שפיר? שר החינוך הורוביץ?"
ברק והורוביץ צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

ראש המועצה האזורית שומרון, יוסי דגן, פרסם בדף הפייסבוק שלו תמונה של ראשי האיחוד החדש "המחנה הדמוקרטי", ברק הורוביץ ושפיר, ודרש ממפלגות הימין להתאחד לגוש טכני כדי למנוע עליית השמאל לשלטון.

''הפערים שנשארו בין מפלגות הימין הם קטנים", אמר דגן, "אין סיבה לא לחתום על איחוד בין מפלגות הימין ולסיים את הסאגה הזו. הביטו שמאלה ותראו איך עושים את זה נכון ומהר".

דגן מזהיר ממצב שבו אחת ממפלגות הימין עלולה למצוא את עצמה שוב תחת אחוז החסימה: ''אנחנו נמצא בעוד כמה חודשים סמוך לשולחן הממשלה את שר הביטחון אהוד ברק, שר החינוך ניצן הורוביץ ואת שרת האוצר סתיו שפיר''.

"אחרי שהימין החדש וויתר על הריצ'רץ' כבר לא נשאר כמעט על מה להתווכח ולדון, אז מנהיגים יקרים - בואו תגמרו את זה למען ההתיישבות בארץ ישראל ובכדי שלא נמצא את עצמנו בעוד כמה חודשים מתמודדים עם ממשלת שמאל ורעיונות הזויים של מדינה פלסטינית ומסירת שטחי מולדת נוסח בחירות '92".

יצוין כי דקות לכניסת השבת  יו״ר הימין החדש השרה לשעבר איילת שקד שיגרה הודעה בה היא קוראת להגיע לסיכומים עוד ליום ראשון, כשהיא מתריעה מסכנה כי הימין כולו עלול להפסיד את הבחירות.

״עד רגע זה אנחנו עסוקים בניסיונות לאחד את גוש הימין ולרוץ ביחד, ככוח אחד חזק. האמת שאני כבר צרודה מרוב שיחות ומחכה שתיכנס השבת. יש עדיין פערים וחילוקי דעות אולם הם לא גדולים״, כתבה שקד.

השרה לשעבר הוסיפה: ״אני מצפה מחבריי, יו״ר הבית היהודי הרב רפי פרץ ויו״ר האיחוד הלאומי בצלאל סמוטריץ, לעשות כל מאמץ כמו שאני עושה בחודש האחרון על מנת לחבר את כל הציונות הדתית על שלל גווניה ואת הימין החילוני האידיאולוגי״.

עוד אמרה שקד כי ״אני חושבת שזה צו השעה ושאם נתבצר בדרישות שאינן תואמות את המציאות כולנו נפסיד. מחנה הימין יפסיד. הזמן אזל, צריך לקבל החלטות ביום ראשון. אני מקווה שנצליח״.

יצוין כי מוקדם יותר היום הבהיר יו״ר האיחוד הלאומי חבר הכנסת והשר בצלאל סמוטריץ׳ כי ״אין שום מצב בעולם שבו לא נלך ביחד עם הימין החדש. זה יהיה סיכון חסר אחריות למדינת ישראל ואני משוכנע שגם נתניהו וגם השותפים שלנו בבית היהודי מבינים את זה. מאמין שגם בימין החדש״.

יוסי דגן איילת שקד אהוד ברק איחוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד