י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
"אני בהלם שזה קרה"

הרצח המחריד בבני ברק: מעצר הצעיר הוארך; יישלח ל'הסתכלות'

התקרית המזעזעת בבני ברק: מעצרו של הבן חשוד כי דקר את אמו בת ה-60 למוות - הוארך בתשעה ימים • יישלח להסתכלות פסיכיאטרית • נציג המשטרה בדיון בבית משפט השלום בתל אביב כי "מעשיו מעידים על מסוכנות גבוהה" • פרטים חדשים על התקרית המזעזעת

הרצח המחריד בבני ברק: מעצר הצעיר הוארך; יישלח ל'הסתכלות'
שוטרים בזירת רצח צילום: דוברות המשטרה

התקרית המזעזעת בבני ברק: מעצרו של בן 32 החשוד בדקירת אימו בתקרית מזעזעת שאירעה השבת בבני ברק הוארך על ידי השופט הראל מבית משפט השלום בתל אביב בתשעה ימים.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי הצעיר יישלח להסתכלות פסיכיאטרית. בפתח הדיון אמר נציג המשטרה כי "מדובר באירוע מצער בו החשוד תקף ורצח את אימו בדקירות סכין. מעשיו מעידים על מסוכנות גבוה ויש פעולות חקירה שחלקן אורכות זמן ותלויות בחוות דעת חיצוניות".

סנגורו של החשוד, עו"ד דן באומן מהסנגוריה הציבורית, אמר לאחר הדיון: "נקראתי למשטרת בני ברק, שם מצאתי בחור צעיר במצב נפשי מאוד רעוע שנחשד ברצח אימו. בדיון שהתקיים ביקשתי שיעבור הסתכלות פסיכיאטרית וגם המשטרה הבינה שצריך לבדוק את מצבו הנפשי. לא ידוע לי על רקע מקדים. מדובר בבן ואם שהיחסים ביניהם היו תקינים, למיטב ידיעתי. זה מקרה מאוד מצער".

זירת הרצח. צילום: באדיבות 'כאן'

כך הכל החל: בסמוך לשעה 6:00 בבוקר, הוזעקו צוותי הרפואה לרחוב הרצל בעיר, בעקבות דיווח על אשה שנדקרה. חובשים ופראמדיקים של מד"א שהגיעו למקום קבעו את מותה של אישה בת 60 עם פצעי דקירה בגופה. 

מהפרטים עולה כי בנה של הנדקרת - תושב בני ברק בן 32 - החשוד ברצח, המתין לשוטרים ואף הוביל אותם לזירת האירוע. הוא נעצר על ידי שוטרי מרחב דן בחשד כי הוא זה שדקר את האשה. עוד עולה מהפרטים כי הבן החשוד ברצח אף התגורר עם אמו.

הוא לא היה בסדר בראש", אמר ל-ynet אחד המתפללים בבית הכנסת הסמוך לדירה שבה אירע הרצח. "כל הזמן היו עימותים בבית. הוא גר עם אמא שלו והם היו רבים. למיטב ידיעתי הוא טופל ברמה הנפשית".

"אני מכיר את המשפחה הזאת מגיל קטן", אמר מכר של החשוד ברצח. "אני בהלם שדבר כזה קרה. האמא הייתה אישה טובה והבן שלה אהב אותה. היא הייתה מכינה לו אוכל ודואגת לו. הוא גר אצלם מההתחלה בפרדס כץ ולפני שבועיים נסע לגור בחדרה כדי להיות עצמאי, אבל חזר לפני כמה ימים הביתה", סיפר.

"אני לא יודע מה להגיד. הוא אהב אותה, איך קורה דבר כזה?", הוא הוסיף. "היא הייתה אישה טוב שדאגה לילדים ולנכדים שלה. היא עבדה בשנים האחרונות בטיפול בקשישים".

לזירת הרצח הגיע מפקד תחנת בני ברק, סגן ניצב יאיר וייצנברג. לדבריו, "הבוקר לקראת השעה 6:00 התקבל דיווח על אדם משתולל בדירה. ניידות שהגיעו למקום הבחינו באישה מוטלת בדירה ללא רוח חיים. הבן שלה כנראה היה בעימות איתה, הוא היה בדירה ונעצר במקום. אנחנו ממתינים לבדיקת מעבדה לבדיקת האירוע".

פראמדיק מד"א, עומר חזן, סיפר: "כשנכנסו לדירה ראינו אישה בת 65 שוכבת מחוסרת הכרה עם מספר פצעי דקירה בגופה. ביצענו בדיקות רפואיות אבל היא הייתה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותה".

רצח דקירות סכין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 26 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד