י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
לָמָּה תַכֶּה רֵעֶךָ

נעצר החשוד שחבט במפגינים חרדים באמצעות אגרופן

ביום רביעי תועד בעל לבוש חרדי מכה מפגינים חרדים קיצוניים שהפגינו בכיכר השבת באמצעות אגרופן, כשהוא גורם להם לפציעה ודימום | אמש הוא שב לזירה, בה התקיימה שוב הפגנה על המשך מעצרו של תלמיד ישיבה | שוטרים שהבחינו בו עיכבו אותו לחקירה 

נעצר החשוד שחבט במפגינים חרדים באמצעות אגרופן
תקיפת מפגינים באמצעות אגרופן צילום: יוסף גוטהולד

שלושה ימים לאחר שתועד מכה ופוצע אנשים במהלך הפגנה בסמוך לכיכר השבת בירושלים, המשטרה עצרה את מי שככל הנראה השתמש באגרופן.

אמש (מוצאי שבת) נערכה הפגנה נוספת בכיכר השבת בירושלים, במחאה על המשך מעצרו של אליעזר רובין בנתב"ג. במהלך ההפגנה, הבחינו שוטרים בצעיר כבן 18 בלבוש חרדי, שעל פי החשד תקף ופצע מפגינים באיזור בהפגנה שנערכה ביום רביעי בשבוע שעבר.

השוטרים ניגשו לעבר החשוד, ועיכבו אותו לחקירה. התקיפה בשבוע שעבר היא בהחלט חריגה בנוף. יש לא מעט מקרים בהם אזרחים מתעמתים עם מפגינים בניסיון לפנות את הכביש כדי שכלי רכב יוכלו להמשיך בנסיעה.

במקרה שאירע בשבוע שעבר, צעיר בלבוש חרדי ניגש לעבר מספר מפגינים במהלך חסימת כביש ביום רביעי האחרון, שלף אגרופן, תקף שלושה מהם בראשם וגרם להם לפציעה ודימום.

התקיפה החמורה תועדה על ידי הצלם חיים גולדברג ובשבת אף נתלו התמונות שלו בביתו של קמב"ץ העדה החרדית לשעבר לצד הכיתוב "וגם דם נקי שפך" (מלכים ב).

למרות ששלושת המותקפים לא הגישו תלונה במשטרה, לאחר שהחשוד צולם במעלה רחוב שטראוס בסמוך להפגנה, השוטרים ניגשו לעברו ועיכבו אותו לחקירה.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי בשעות הקרובות יובא לחקירה לדיון - שם המשטרה תבקש להאריך את מעצרו.

אגרופן כיכר השבת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד