י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
הגניבה בליל שבת

רעולי הפנים נבהלו ונטשו את הכספומט שגררו

זמן קצר לאחר שרעולי פנים עקרו מכשיר כספומט עם רכבם ונמלטו - הם נאלצו לנטוש את הכספת הנעולה כדי לא להיתפס על ידי המשטרה • כל הפרטים על האירוע הדרמטי באלעד

רעולי הפנים נבהלו ונטשו את הכספומט שגררו
הכספומט הגנוב ננטש ביער צילום: ללא

כספומט נגנב בליל שבת על ידי רעולי פנים מסניף בנק הפועלים בעיר אלעד, אלא שבמהלך מרדף שבצעה המשטרה, הגנבים התייאשו ונטשו את הכספת ובה סכום מוערך של כ-500,000 עד מיליון שקלים - שכבר הוחזרו לבנק.

כפי שדיווחנו אמש ב'בחדרי חרדים', בשבת בסמוך לשעה 3:40 לפנות בוקר, הגיעו מספר אנשים לסניף בנק הפועלים במרכז מסחרי נחלת יצחק בעיר אלעד והחלו להתעסק עם הכספומט שנמצא בחדר שירות פתוח.

הארבעה עקרו את מכשיר הכספומט ממקומו באמצעות קשירה לרכב עמו הם הגיעו למקום, אל מול שכנים ועוברים ושבים המביטים בהם בוזזים את הכספומט. לאחר שעקרו את המכשיר מהרצפה, הם הוציאו את המכשיר לרחוב והחלו לגרור אותו.

סקרנים רבים מחוץ לבנק בצאת השבת

בניגוד לטענת השכנים כי רק לאחר 45 דקות הגיעה המשטרה, על פי גורמים הקשורים לחקירה עולה, כי ניידת ראשונה הגיעה למקום תוך דקות, דבר שבסופו של דבר הוביל להחזרת כספת הכספומט כשהיא עדיין נעולה והשבתה לבנק הפועלים.

מהפרטים שנמסרו ל'בחדרי חרדים' עולה, כי רכב ובתוכו הגנבים נכנס ליער הסמוך לעיר אלעד, שם הבחינו בניידת משטרה שנוסעת אחריהם, לאחר זמן קצר הגנבים התייאשו ונטשו את הכספת ביער ונמלטו מהמקום. מבדיקת השוטרים עלה, כי הכספומט לא נפרץ, ועל פי ההערכה ההוא הכיל סכום שנע בין חצי מיליון ש"ח למיליון.

הכספומט עם הכסף בתוכו הוחזר אחר כבוד לקצין הביטחון של בנק הפועלים, שהודה למשטרה על הפעולה המהירה של איתור הכספומט והשבתו לידי הבנק.

בנק הפועלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד