ג' אייר התשפ"ד
11.05.2024
צפו בתיעוד

החשוד עם האגרופן שוחרר בתנאים מגבילים

הצעיר בן ה-18 שנעצר אמש בחשד כי תקף באמצעות אגרופן שלושה מפגינים בכיכר השבת וגרם לפציעתם הובא לבית המשפט ושוחרר בתנאים מגבילים • צפו בתיעוד

החשוד עם האגרופן שוחרר בתנאים מגבילים
תקיפת מפגינים באמצעות אגרופן צילום: יוסף גוטהולד

הצעיר בן ה-18 שנעצר אמש (מוצאי שבת) על ידי חוקרי תחנת לב הבירה בירושלים בחשד כי תקף באמצעות אגרופן שלושה מפגינים בכיכר השבת וגרם לפציעתם, הובא לבית המשפט ושוחרר בתנאים מגבילים.

הטוען המשטרתי ניר בן חיים הגיע להסכמה עם עו"ד חן הולנדר כי החשוד ישוחרר בתנאים, בהם הרחקה למשך חצי שנה מכל התקהלות אסורה; כך גם הרחקה מהמעורבים בתיק החקירה.

"מצאתי כי קיים חשד סביר למיוחס למשיב", אמרה השופטת קרן מילר על החשד להחזקת אגרופן ותקיפה הגורמת חבלה ממש וקיבלה את הסכמת הצדדים לשחרור החשוד.

על מנת להבטיח את קיום תנאי השחרור, החשוד חתם על התחייבות עצמית בסך 5,000 ש"ח וכן הפקדה כספית בסך 500 ש"ח.

כפי שדיווחנו הלילה, אמש (מוצאי שבת) נערכה הפגנה נוספת בכיכר השבת בירושלים, במחאה על המשך מעצרו של אליעזר רובין בנתב"ג. במהלך ההפגנה, הבחינו שוטרים בצעיר כבן 18 בלבוש חרדי, שעל פי החשד תקף ופצע מפגינים באזור בהפגנה שנערכה ביום רביעי בשבוע שעבר.

השוטרים ניגשו לעבר החשוד ועיכבו אותו לחקירה. התקיפה בשבוע שעבר היא בהחלט חריגה בנוף. יש לא מעט מקרים בהם אזרחים מתעמתים עם מפגינים בניסיון לפנות את הכביש כדי שכלי רכב יוכלו להמשיך בנסיעה.

כיכר השבת אגרופן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד