י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
מואשם בגזענות • צפו

טראמפ: "תתרכז בלנקות מכרסמים וחולדות"

אנשי המפלגה הדמוקרטית זועמים על הנשיא טראמפ שתקף אמש מחוקק שחור מהעיר בולטימור, לאחר שזה מתח ביקורת על מדיניות ההגירה של הנשיא • "הוא צריך להתרכז בניקיון מחוז הבחירה שלו שממש מגעיל ושורץ חולדות ומכרסמים"

 טראמפ: "תתרכז בלנקות מכרסמים וחולדות"
טראמפ צילום: רויטרס

הדמוקרטים זועמים על הנשיא טראמפ שתקף אתמול (שבת) מחוקק שחור מבולטימור לאחר שהמחוקק מתח ביקורת על מדיניות ממשל טראמפ בגבול מקסיקו. טראמפ כתב עליו כי הוא "בריון אכזרי" והוא צריך להתרכז בניקיון מחוז הבחירה שלו שממש "מגעיל ושורץ חולדות ומכרסמים", ודרש כי יפסיק לבקר את מדיניות ההגירה בגבול הדרומי עם מקסיקו.

לאחר דבריו של טראמפ, תקפו את הנשיא אנשי המפלגה הדמוקרטית. מי שנחלץ לעזרתו הוא דווקא קומיקאי שחור מפורסם מאד בארצות הברית, טרנס קיי וויליאמס שמו, ששיתף סרטון של פעילה שחורה אחרת מבולטימור, בסרטון נראה איזור מגורים שאכן עונה על הדברים שאמר טראמפ. לטענת מתנגדי טראמפ, הנשיא הוא גזען ולכן אמר את הדברים על החולדות והעכברים למחוקק השחור.

הנשיא שיתף את הסרטון שפרסם הקומיקאי, וכתב כי "אלייז'ה קמינגס, יו"ר הוועדה המפקחת על בית הנבחרים, מבלה את כל זמנו בניסיון לפגוע באנשים חפים מפשע באמצעות "פיקוח". הוא לא משנה כלום במחוז של העניים המסוכן מאוד שלו". הנשיא הוסיף כי קמינגס הוא "בריון אכזרי".

הנשיא שאל את המחוקק בציוץ בטוויטר על המצב הירוד במחוז שלו, הנשיא העלה אצלו סרטון של אזור שאכן נראה כפי שתיארה אותו הפעילה השחורה המתגוררת בבולטימור.

"כל כך עצוב שאלייז'ה קאמינגס הצליח לעשות כל כך מעט עבור תושבי בולטימור" כתב הנשיא, "סטטיסטית, מדורגת בולטימור במקום האחרון כמעט בכל קטגוריה מרכזית. קאמינגס לא עשה דבר, אבל הציבור מתחיל לחוש את העבודה הגרועה שהוא עושה". הוסיף טראמפ.

טראמפ המשיך לתקוף גם בדקות האחרונות, "לקאמינגס יש את ההזדמנות שלו לטפל בפשע והתנאים הקשים בבולטימור שנמשכים במשך עשרות שנים, אך הוא לא הספיק לעשות את זה. איך הוא יכול לעשות את זה כשהוא רק רוצה להשתמש בוועדת הפיקוח שלו לפגוע באנשים חפים מפשע ולפלג את ארצנו" תהה הנשיא.

טראמפ המשיך ותקף, כשהפעם על הגריל שלו נמצאת יושבת בית הנבחרים ננסי פלוסי, "מישהו יכול להסביר בבקשה לננסי פלוסי, שכונתה לאחרונה 'גזענית' על ידי האנשים במפלגה שלה, שאין שום דבר רע בפרסום העובדה הברורה ביותר שחבר הקונגרס קאמינגס עשה עבודה גרועה מאוד עבור מחוזו והעיר בולטימור?"

"פשוט קחו מבט, והעובדות מדברות הרבה יותר חזק ממילים, הדמוקרטים תמיד משתמשים בטענת הגזענות, כשלמעשה הם עשו כל כך מעט למען הקהילה האפרו-אמריקני הגדולה של האומה שלנו. כעת, האבטלה הנמוכה ביותר בהיסטוריה של ארה"ב. וזה רק הולך ומשתפר, קאמינגס נכשל קשות" סיכם טראמפ.

דונאלד טראמפ בולטימור המפלגה הדמוקרטית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד