י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
"תגמול של 1,000 דולר"

תלשו את כתובות הנאצה ומחפשים חשודים

שוטרי משטרת מיאמי שבפלורידה קיבלו קריאה בעקבות שלטים אנטישמים שהוצבו מול בית מלון בעיר, הם הגיעו ותלשו אותם וכעת הם מחפשים מידע לגבי החשודים

תלשו את כתובות הנאצה ומחפשים חשודים
השוטרים מסירים את השילוט צילום: באדיבות המצלם

שוטרים ממשטרת מיאמי - פלורידה, תלשו ביום שישי האחרון שלט ובו צלבי קרס והסתה אנטישמית. המשטרה מחפשת אחר האנשים האחראים לכיתוב בשני שלטים שהוצבו מול בית מלון שבלב מחוז הארט-דקו - מיאמי.

על פי הדיווח באתר wsvn, שוטרי משטרת מיאמי ביץ', תלשו את השלטים בשדרת קולינס מול מלון ראלי ביום שישי בערב. חוקרי המשטרה אמרו כי הם קיבלו קריאה על השלטים הבעייתיים בסביבות השעה 17:30. השוטרים הגיעו למקום זמן קצר לאחר מכן והסירו את השלטים.

 

עוברי אורח אמרו כי הם היו המומים מהוונדליזם הארסי והפוגעני. אחד האנשים אמר לתקשורת המקומית, "אתה יודע, בעיר הזו אתה בא בכדי לעשות כיף, בנאדם, אתה לא כאן בשביל השנאה הזאת".

אשה נוספת אמרה "אתה חושב שנגמרו הדברים האלה, זה פוגע, זה ממש ככה". המשטרה ממשיכה לחקור וביקשה מעוברים ושבים שמכירים או יודעים פרטים, לבוא ולדווח, "אם יש לך מידע על מעשה הוונדליזם הזה, התקשר למחלקת פשע של משטרת מיאמי. "זכור" מדגישים במשטרה "אתה תמיד יכול להישאר אנונימי, וייתכן שאתה זכאי לתגמול של 1,000 דולר". כך בהודעת המשטרה.

אנטישמיות פלורידה מיאמי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד