ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024
"מוותר על מקומי"

הח"כ של כחלון הודיע על פרידה מהפוליטיקה

לאחר שהיה בצמרת הפוליטית מודיע היום חבר הכנסת רועי פולקמן שכיהן כיו"ר סיעת כולנו, כי הוא פורש מהחיים הפוליטיים והוא גם עוקץ את החיבור של מפלגתו לשעבר עם הליכוד

הח"כ של כחלון הודיע על פרידה מהפוליטיקה
משה כחלון צילום: פלאש 90

לאחר שהגיע במהרה לראש הפירמידה הפוליטית והפך לאחר הפוליטיקאים הבכירים בקואליציה וכן ליד ימינו של יו"ר מפלגת 'כולנו' שר האוצר משה כחלון, חבר בכנסת רועי פולקמן הודיע היום (ראשון) על כוונתו לפרוש מהחיים הפוליטיים וכי לא ישתלב ברשימת הליכוד - כולנו בכנסת הבאה.

בפוסט שפרסם בדף הפייסבוק שלו כתב פולקמן כי "מיד לאחר פיזור הכנסת והסיכום הראשוני בין 'הליכוד' ו'כולנו' על ריצה משותפת, שקלתי להודיע שאין בכוונתי להשתלב ברשימת הליכוד לכנסת ה-22. זאת למרות המקום שהוצע לי ברשימה".

"התבקשתי מצד חברי למפלגה לא למהר לקבל החלטות, וכך עשיתי. המתנתי לראות שאכן הדבר מנוי וגמור ומה יהיו המשמעויות. היום לאחר החלטת בית המשפט העליון העניין סופי. לפיכך הודעתי ליו"ר מפלגתי שאני מוותר על מקומי ברשימה לכנסת ה-22".

בפוסט שפרסם ברשת הפיסבוק עקץ פולקמן את החיבור הפוליטי בין כולנו לליכוד שאושר היום באופן סופי - על ידי דחיית העתירה שהגישו חברי הליכוד: "אני עדיין סבור כי הדרך של ימין חברתי וממלכתי היא הדרך הפוליטית הנכונה עבור מדינת ישראל. אך מעבר לכך, נכונה פוליטיקה של עשייה, של העמקה ושל יסודיות. פוליטיקה של התנגדות לשיח אלים, בריוני וקיצוני, ושל חיפוש דרך האמצע ולא השוליים".

מפלגת כולנו משה כחלון רועי פולקמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד