י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
"הבן של המושחת" • צפו

פעיל השמאל הגזים; נתניהו הגיש תלונה - לפיד מברך

פעיל השמאל הרדיקלי ברק כהן העביר שידור חי תוך שהוא מטריד את בנו של ראש הממשלה אבנר נתניהו בעוד סועד במסעדה • אבנר נתניהו מיהר להגיש תלונה • צפו בתיעוד

פעיל השמאל הגזים; נתניהו הגיש תלונה - לפיד מברך
אבנר נתניהו צילום: פלאש 90

אבנר נתניהו בנו של רה"מ הגיש תלונה במשטרה נגד פעיל השמאל הקיצוני - ברק כהן לאחר שהאחרון הפיץ סרטון ובוא הוא נראה מגדף את אבנר נתניהו בזמן שישב במסעדה.

בסרטון נראה ברק כהן בשידור לייב שהוא העביר אל דף הפייסבוק שלו, כשהוא מטריד ומגדף את בן ראש הממשלה ומשפחתו. אבנר נתניהו לא הגיב כלל לכהן.

לאחר שאבנר נתניהו הגיש תלונה במשטרה, הוא העלה פוסט קצר בחשבון הפייסבוק שלו, וכתב; "פעם אחר פעם שהוא עוקב אחרי, מגיע למקומות בהם אני נמצא ומתחיל לצלם ולגדף אותי. יש דרך לנהל ויכוחים פוליטיים. בריונות והטרדת אזרחים לא-מעורבים הן חד משמעית לא הדרך".

ברק כהן כתב בפייסבוק לצד הסרטון הפוגעני נגד אבנר, "נתקלנו באבנר נתניהו, הבן של המושחת החלש ברוכה השכינה".

בשבועות האחרונים ברק כהן נוהג להטריד בעיקר חברי כנסת מתנועת הליכוד. ברק כהן עלה לכותרות לאחר שרדף אחר מירי רגב וקילל אותה ליד בתה.

גם שלדון אדלסון חטף ממנו צעקות ומילים קשות, כהן אמר לאדלסון, "אתה חי יותר מדי". כהן הוא בנו של מארגן ההפגנות מהפנתרים השחורים, תנועה שהפגינה בשנות השבעים נגד הממשלה.

‏יאיר לפיד צייץ בתגובה בחשבון הטוויטר שלו: "מאחל בהצלחה לאבנר נתניהו בתביעה נגד ברק כהן. אבנר ילד מקסים ומעולם לא התערב בפוליטיקה. ההתנפלות עליו היתה מגעילה ולא הוגנת".

ברק כהן אבנר נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 15 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד