ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
סערה שנייה בתוך שבוע

העובד כתב "אוהב אותך היטלר", התנצל ונשאר

עובד נוסף ברשת המפורסמת CNN שהביע אנטישמיות בפומבי כששיבח את הצורר הנאצי ימ"ש, התנצל ונשאר, לעומת חברו שאולץ להתפטר מתפקידו ביום חמישי האחרון

העובד כתב "אוהב אותך היטלר", התנצל ונשאר
צילום. אילוסטרציה צילום: unsplash

כרים פאריד, מגיש בתוכנית דיגיטלית בערוץ ה-CNN, עלה לכותרות בארצות הברית ביום שישי האחרון, בעקבות ציוצים שלו משנת 2011, בהם כתב "אני אוהב אותך היטלר" ושיבח את המנהיג הנאצי על נחישותו להגיע למטרתו. פאריד התנצל והבהיר כי הציוצים הוצאו מהקשרם, כך דווח האתר JTA.

"נחרדתי לקרוא מחדש כמה מהציוצים הישנים שלי משנת 2011 במהלך אירועי האביב הערבי בקהיר, מעולם לא הייתי תומך בהיטלר או באחת מהאמונות והמעשים שלו, והציוצים המתורגמים האלה אינם משקפים את מי שאני ובמה אני מאמין", כך כתב פאריד בהצהרה בשבת האחרונה, בה הוא התנצל עמוקות ואמר שהוא למד מטעותו.

הציוץ שלו התפרסם יממה אחרי סקנדל נוסף סביב עובד באותה הרשת - CNN. עורך תמונות וצילום, מוחמד אלשמי, התפטר ביום חמישי האחרון מעבודתו בערוץ, בעקבות ציוצים ישנים שלו - בהם הביע דעות אנטישמיות קשות נגד ישראל ונגד יהודים.

בציוץ משנת 2011 כתב: "יותר מארבעה חזירים יהודים נהרגו היום בירושלים על ידי פצצה פלסטינית", ציוצים אחרים בחשבון הטוויטר שלו, התייחסו ל"אידיוט יהודי" (שחקן כדורגל) שנרכש על ידי קבוצת הכדורגל ארסנל בבריטניה. בעוד ציוץ נכתב "שליטים שמלקקים רגליים יהודיות".

דובר רשת CNN אישר לתקשורת האמריקאית, כי "הרשת קיבלה את התפטרותו של אלשמי לאחר שנחשפו הצהרות אנטישמיות שהשמיע בשנת 2011". עוד נמסר מרשת CNN, כי "הרשת מחויבת לשמור על מקום עבודה בו כל עובד מרגיש בטוח, וחף מאפליה ללא קשר לדת או גזע".

CNN אדולף היטלר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד